Za každým růstem stojí data. Marketup buduje datově-technologický tým

Jakub Nikodym 5. 10. 2020
Marketup
Marketup

Digitální agentura Marketup letos oslaví 10 let na trhu. Za tu dobu se významně rozrostla jak do počtu kampaňových specialistů, tak kreativců i projektových manažerů. Přestože s technologiemi a daty firma už pracovala, řekli si zakladatelé Miroslav Král a Tomáš Ševčík, že je potřeba se v této oblasti posunout ještě o kus dále a věnovat jí celou sekci.

První rysy oddělení Data & Technology se objevily na sklonku léta roku 2019, kdy se k webovému analytikovi Radku Štěpánovi přidal analytik Martin Vyvadil. Nedlouho poté nastoupila do agentury na pozici Data Analyst také Linh Nguyen. Před koncem roku 2019 se podařilo získat do firmy Jakuba Nikodyma, který dostal na starost rozvoj týmu a klientů.

Radek Štěpán přestoupil do agentury Marketup téměř před třemi lety ze softwarového studia Creative Handles. Od samého začátku se věnoval technicky náročným projektům pro klienty jako AXA, A3 Sport, T-Mobile, Modrá pyramida. Dnes má na starost komplexní webovou analytiku pro většinu našich klientů, kde využívá zkušenosti s web development a projektovým řízením. 

Radek také položil základy klientského reportingu a nyní se podílí na tvorbě našich vlastních nástrojů, které nám pomáhají s optimalizací a automatizací reklam. Mezi ně patří například náš Online Reporting. Jedním z největších projektů, který tento rok realizoval, byla tvorba souhrnného reportovacího nástroje pro klienta Modrá pyramida. 

U tohoto klienta jsme na míru vytvořili datovou architekturu a rozsáhlý report v Google Data Studio, který zobrazuje data z PPC kampaní, brandových videokampaní, RTB, sociálních sítí, televizní reklamy, dat z webu včetně obsahového blogu a dat výzkumné agentury. Díky možnosti sledovat aktuální výsledky měření a výkonu hlavních KPI napříč všemi kanály může klient lépe a přesněji plánovat své strategie.

Marketup

Datový tým se musí zorientovat v kvantech informací a umět z nich vyčíst to důležité.

Nové posily

Martin Vyvadil přebral na podzim 2019 roli juniorního analytika a společně s Radkem Štěpánem se starají o webovou analytiku našich klientů. Martin studuje aplikovanou informatiku na VŠE a zkušenosti nabíral ve firmách Doktype, Dark Side a Avast. V Marketupu je kromě menších analytických projektů zodpovědný také za mailing.

Linh Nguyen posílila tým na pozici Data Analyst, ve které navázala na předchozí působení ve firmě Adbros. Od samého začátku působení pro Marketup stojí za tvorbou a chodem interního reportingu. Díky němu dokážeme v Marketupu držet všechny věci pod kontrolou a růst i v době ovlivněné pandemickými omezeními.

Jakub Nikodym vstoupil do čela datově technologického týmu a managementu digitální agentury Marketup na podzim loňského roku. Stojí za vznikem nástroje Visibility Booster a hlavními inovacemi v oblasti online reportingu. 

Jakub má v Marketup na starost také technologický rozvoj klientů a agentury. Kariéru začínal v digitálním marketingu, zkušenosti nabral ve společnostech Allianz, Google a startupu Techloop, kde se zaměřoval na datové analýzy, reporting a konzultantskou činnost.

Malé oddělení, velké projekty

Inovativní řešení pro klienty vymýšlí tým společně s našimi stratégy a projektovými manažery. Na technickém provedení pak nejčastěji spolupracují s týmem kampaňových specialistů. Díky tomu dokáže i poměrně malé oddělení realizovat velké projekty.

Tento rok plánujeme rozšířit tým ještě o další dva členy, a to datově orientovaného programátora a seniorního specialistu na emailing. Pokud tedy máte v okolí někoho, kdo by se s námi chtěl podílet na skvělých projektech pro klienty a měl zájem získat obrovský prostor pro vlastní nápady a inovace, budeme rádi za doporučení.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .