Naše služby

Co pro vás uděláme

Máme data, lidi i skvělé nápady. Podívejte se, jakými způsoby vám pomůžeme (nejen) v digitálním prostředí vyrůst.

Marketup

Strategie

Digitální strategie

Jak a kde komunikovat? To je jenom několik z mnoha otázek, na něž vám odpoví digitální strategie, která v sobě zahrnuje i mediální a komunikační strategii. Vychází z analytiky, definice vhodných kanálů, cílení, optimalizace zákaznické cesty a mnoha dalších prvků.

Brand building

Budování brandu je dlouhodobá záležitost. Hledat nové možnosti, jak značku pomocí digitálního marketingu nebo reklamy rozvinout, a zároveň se držet jejích pevných základů dokáže jen reklamní agentura s dlouholetými marketingovými zkušenostmi. Jako Marketup.

Strategické plánování a konzultace

Online marketing je složitá disciplína, ve které je snadné se ztratit. Proto nabízíme klientům strategické plánování marketingových aktivit a případně i konzultace, díky kterým se v digitálním prostředí zorientují a naberou ten správný kurz. 

Audity kampaní

Stále se setkáváme s klienty, jejichž dosavadní kampaně fungovaly jen jako vysavač na peníze. Audit kampaní slouží k odhalení nedostatků současné komunikace a její optimalizaci. Výsledkem je zvýšená návratnost investic a spokojenost na všech stranách.

Situační online analýza

Jedná se o komplexní pohled na klientovu pozici v digitálním prostředí. Vychází z dat od Googlu, Seznamu a sociálních sítí. Taky ale z analýz podobných webů nebo konkurence, klientova online marketingu, webové prezentace a podobně. Výstupem bývá SWOT analýza. 

Exportní analýza

Pomáháme našim klientům s dobýváním nových trhů. Dle cílů a očekávání klienta vybereme vhodné trhy, které následně podrobíme analýze a řadě kritérií. Na základě vyhodnocení této analýzy doporučíme nejvhodnější trh pro expanzi klienta.

Cross-mediální plánování a analýza zásahu

Jak docílit dostatečného zásahu s efektivní frekvencí řeší téměř každý media planner. Díky spolupráci s partnery z oblasti výzkumných agentur doporučujeme našim klientům změřit skutečný zásah a vliv kampaně na nákupní chování publika napříč všemi kanály. S pomocí výsledků jim pak poskytneme ideální rozpad mediálního rozpočtu mezi jednotlivé kanály pro další kampaň.

Tvorba mediaplánu

Mediaplán je jako maják, podle kterého se orientují všechny prvky komunikace. Bez něj by se kampaně utopily v chaosu a přestaly fungovat. Vytvořit dobrý mediaplán je ale mistrovská disciplína sama o sobě. Pro nás je to denní chleba, takže vám s tím rádi pomůžeme.

Kreativa a produkce

Kreativní strategie

Fungující kreativa je neotřelá, vypilovaná do detailu a především má výsledky. Kreativní strategie přijde s nápady a řešeními, které odpovídají vaší značce a tonalitě, nebo ji posunou zase o kus dál. Protože jen důkladně promyšlená reklama pracuje ve váš prospěch.

Ideamaking

Dobré nápady jsou v oblasti reklamy a marketingu vzácným a poptávaným zbožím. Máme zkušenosti s vymýšlením konceptů pro klienty od velkých bank nebo řetězců až po lokální značky. Ty pak následuje vypilovaný copywriting, grafika nebo reklama na Youtube. 

Scénáře reklamních spotů

Napsat reklamní spot je mistrovská disciplína. Všechno musí sedět: délka, načasování, srozumitelnost, umístění produktů, rozpočet. Když nakonec vznikne skvělá televizní reklama nebo video na Youtube, máme z toho stejnou radost jako klient. Někdy možná i větší.

Produkce videa

S námi získáte kompletní servis pod jednou střechou. Zajistíme produkci hraných i animovaných reklamních spotů, videoreceptů, bumperů – zkrátka čehokoli, co budete chtít natočit nebo rozpohybovat a vyslat do světa. Třeba jako v případě naší práce na Horalkách.

Sound design

Žádné online video ani TV spot není kompletní bez vypilovaného voiceoveru a zvukového designu. Seženeme vám dabéry všech věkových skupin a pohlaví, zpracujeme ruchy i hudbu a na závěr to celé poskládáme do jednoho bezchybného zvukového mixu.

Bannery

Grafika, copy, art direction. To jsou základy každého dobrého banneru. Náš kreativní tým přesně ví, kam umístit grafické prvky a jak napsat text tak, aby výsledek ve vysoce konkurenčním prostředí online reklamy zaujal a vedl k prokliku na vaše stránky.

Foodstyling

V pohostinství se říká, že lidé jedí očima. To samé platí i při prezentaci v online či offline prostředí. Naaranžovat jídlo tak, aby se při pohledu na něj sbíhaly sliny, je umění. Naši foodstylisté ho ovládají a postarají se o to, aby i vaše produkty vypadaly neodolatelně.

Focení

Vytvořit profi foto vyžaduje mnohem víc práce než jen stisknout spoušť. Aby měla reklamní fotka emocionální dopad a přinesla kýženou odezvu, musí fotograf vymyslet koncepci, kompozici, hrát si se světlem nebo barevností a podobně. Přesně to v Marketup umíme.

Web

Vytvořit dobře fungující web nebo microsite je stejně náročné, jako sestavit luxusní auto. Musí mít výkon, dobře fungovat a být jednoduchý na ovládání, aby se v něm vyznal úplně každý. Je to mix působivé grafiky, úderného copywritingu a funkčního UX. 

Brand & logo manuál

Chcete si být jistí, že bude mít vaše značka nebo logo vždy konzistentní podobu, ať už se objeví kdekoli? Zpracujeme pro vás kompletní manuál k užití ve všech možných online i offline formátech. Rozměry, barevnost, spádová zóna a vše ostatní, co se s tím pojí.

Aplikace

Kdo dnes nemá aplikaci, jako by nebyl. Mobilní zařízení generují polovinu veškerého online trafficu a mobily samotné platí za švýcarské nožíky moderní doby – najdete v nich téměř vše. Vytvoříme aplikaci přesně podle vašich potřeb, aby v nich nechyběla ani vaše značka.

Copywriting

Slova umí přesvědčovat, ujišťovat, informovat i prodávat. A dobrý headline může zvýšit proklikovost až o 500 %. Copywriting je magie, která mění uživatele v zákazníky. Otextujeme vám vše od hraných spotů přes print nebo OOH až po online formáty. V češtině i angličtině.

Web copywriting

Copywriting na webu má své vlastní zákonitosti. Napsat texty pro e-shop nebo firemní web je něco úplně jiného než reklamní klip nebo leták. Ať už potřebujete landing page, PPC, texty na sociální sítě nebo cokoliv dalšího z oblasti online marketingu, máme na to lidi.

Obsahová strategie

Znáte svůj brand, své produkty i svou misi? Tak teď už jen zbývá vymyslet, jak o tom říct lidem. Právě od toho je tvorba obsahové strategie – od homepage až po firemní blog. Aby váš content fungoval krátkodobě i dlouhodobě, musí se totiž především dobře naplánovat.

Performance

PPC ve vyhledávačích

Chcete být vidět ve vyhledávačích? A věděli jste, že většina PPC prokliků přichází z mobilu nebo že přes 50 % firem nemá PPC kampaně optimalizované? V kombinaci s pokročilou analýzou klíčových slov a správnou optimalizací vám přitom mohou přinést objednávky, zákazníky i vyšší obrat.

PPC kampaně pro e-shopy

Správně nastavená kampaň zasáhne uživatele v pravou chvíli. A kliknutí na PPC reklamu pak zvyšuje pravděpodobnost nákupu o 50 %. Díky optimalizaci na návratnost investic jsou PPC kampaně pro e-shopy jedny z nejefektivnějších a velmi brzy se projeví na vašich tržbách.

Shopping kampaně

Product Listing Ads (PLA kampaně) patří k nejvýkonnějším formátům v systémech Google Ads a Sklik. Zobrazují se ve vyhledávání spolu s textovými inzeráty, ale narozdíl od nich komunikují produkty vizuálně, včetně ceny a dalších informací. PLA kampaně pro e-shopy umíme velmi dobře automatizovat a spravovat, například i díky úpravám XML feedu.

Automatizace & Machine Learning

Máme vlastní pokročilé nástroje pro automatizaci skrz Big Query či pro reporting v Data Studiu. Díky tomu vidíme výsledky (nejen) kampaní v širším kontextu a můžeme na ně pružně reagovat, ideálně ve spolupráci s klientem. 76 % firem se investice do marketingové automatizace vrátí do roka. Jste připraveni?

Remarketingové kampaně

Nastavit remarketing umí dnes skoro každý. Ale je velký rozdíl pustit jednu kreativu na všechny návštěvníky webu za posledních 30 dní, nebo dodatečně představit vaši službu a produkty jen těm uživatelům, kteří z webu odešli bez požadované akce, a časem z nich udělat platící zákazníky. My volíme druhý, trochu náročnější, ale o to efektivnější přístup.

Dynamický remarketing

Retargeting zvyžuje pravděpodobnost nákupu o 70 %, ale nerelevantní reklama zákazníka naopak odradí. Dynamický remarketing jim zobrazí produkty, které si na vašem e-shopu prohlíželi, a doplní je dalšími, o které by mohli mít zájem. To vše na základě pokročilé automatizace a optimalizace na návratnost investic.

Lead generation kampaně

Kvalitní lead je jako zaháčkovaná ryba, kterou už stačí jen vytáhnout z vody. Umíme vytvořit kampaně zaměřené právě na generování leadů, které se posléze změní v platící zákazníky. Máme na to osvědčené postupy ze sféry digitálního marketingu, které rádi použijeme i u vás.

B2B kampaně

Umíme udělat kampaň na jakýkoli byznys model. Chcete oslovit manažery, ředitele a decision-makery nebo vedoucí konkrétních oddělení? Zacílíme, připravíme, doručíme výsledky. S B2B komunikací v online marketingu máme lety prověřené zkušenosti.

Brandové kampaně

Display kampaně

Věděli jste, že 75 % marketingového rozpočtu investují letos firmy do digitální komunikace? Display kampaně jsou klíčem k úspěchu digitálního marketingu, protože strhnou pozornost uživatele směrem k vaší značce. Tedy pokud je uděláte dobře. A to my umíme. Jestli chcete silný brand, nezpomeňte na display.

Video kampaně

75 % zákazníků se chce o produktech dozvídat přes video než skrze jiné kanály. Jste na to připravení? Videokampaně mají obrovský zásah a dokáží perfektně předat nosnou myšlenku. Obstaráme kompletní produkci včetně správy a nasazení, konkrétní dopady pak změříme pomocí BrandLift.

Branding

Formát Branding je nepřehlédnutelný, protože s ním můžete orámovat celou webovou stránku. Realizovat ho lze napřímo, skrz RTB nebo v rámci aukčních reklamních systémů. Každá z možností má svá specifika a my vám doporučíme tu pravou pro vaše kampaně.

RTB kampaně

Protože více než 50 % bannerů na internetu uživatelů vůbec nevidí, využíváme v rámci RTB kampaní i vlastní nástroj Visibility Booster. S jeho pomocí maximalizujeme čas, který uživatel stráví s vaší viditelnou reklamou. Tím řešíme problém neviditelných impresí.

Nativní reklama

Oproti jiným formátům online marketingu se nativní reklama tváří jako organická součást webu, kde je umístěna. Nepůsobí proto rušivě a při správné volbě grafiky, copywritingu a landing page je velmi efektivní v prvních fázích nákupního procesu.

Mobilní reklama

Spolu se zvyšujícím se časem stráveným na mobilech roste i jejich význam v rámci komplexních kampaní digitálního marketingu. Kreativu, landing page i samotný web je třeba optimalizovat a přizpůsobit jejich specifikům. I s těmito záludnostmi vám rádi poradíme.

Sociální sítě

Strategie pro sociální sítě

V řadách Marketup jsou zkušení odborníci, kteří přesně vědí, jaké formáty a typ obsahu nejlépe fungují. A dokáží vytvořit strategii pro marketing na sociálních sítích pro jakoukoliv značku nebo produkt – i ten váš. 54 % uživatelů využívá sociální sítě k vyhledávání produktů. Tak toho využijte.

Tvorba obsahu na sociálních sítích

Sociální sítě vám přinesou pozornost, prodeje i kontakt se zákazníky. Můžete se tam připomínat, vytvářet pozitivní asociace nebo upozornit na akční nabídku. Ostatně 79 % lidí přiznává, že je při nákupech ovlivňují sociální sítě. Podívejte se třeba na to, jak jsme podpořili sociální sítě řetězce BILLA.

Správa kampaní

Správa sociálních sítí je stejně důležitá jako kvalitní obsah. Firemní profil na Facebooku, Instagramu a jiných sítích musí komunikovat jednotně, dobře cílit a vyhýbat se změnám tónu. Spravujeme profil největších tuzemských firem a rádi si vezmeme na starost i ten váš.

Reach & Frequency kampaně

Chtěli byste mít kontrolu nad tím, jak často nebo v které dny se vaše reklama na sociálních sítích zobrazí? Zkuste Reach & Frequency na Facebooku. Předejdete “bombardování” uživatelů stejným obsahem a díky fixní investici můžete i lépe plánovat komunikaci a budget.

Community management

Správa komunity na sociálních sítích je stejně důležitá jako třeba PR management. Dobrou odpovědí totiž i ze zapřísáhlého kritika uděláte fanouška nebo zabráníte eskalaci kontroverzí a hádek. A to je kolikrát to nejcennější, čeho můžete digitálním marketingem dosáhnout.

Reporting kampaní

Hrajeme s otevřenými kartami a k reportování výsledků na sociálních sítích přistupujeme stejně odpovědně jako k vymýšlení kreativy a marketingových strategií. Naši klienti mají vždy perfektní přehled o tom, jak jejich kampaně fungují a co za své peníze dostávají.

Influencer marketing

Influenceři mohou mít fanoušky v řádu tisíců až milionů a dokáží váš brand nenásilnou formou zpromovat nebo odkomunikovat skvělé vlastnosti vybraného produktu. Influencer marketing je žhavý trend a naši specialisté najdou toho pravého ambasadora i pro vás.

Monitoring zmínek a konkurence

Vědět, jak se o vás na sítích mluví nebo čemu se věnuje konkurence je klíčové pro plánování komunikace i vyhodnocování jejích výsledků. Necháme vás nahlédnout do kuchyně vašich konkurentů a vždy budete vědět, jaký obraz na sítích vaše značka má.

Data a technologie

Webová analytika

Sesbírat data z webu, podívat se na ně z odstupu a pak navrhnout zlepšení. Přesně v tom jsou analytici z Marketup mistry. Dobrý audit a implementace změn může zvýšit návštěvnost webu, čas na něm strávený (= menší bounce rate) a přinést vám více pozornosti i tržeb.

Datová analytika

Oproti emocím a dojmům tvrdá data nikdy nelžou. S jejich pomocí dokážeme lépe zacílit vaši komunikaci, odhalit slabá místa a navrhnout zlepšení výkonu vašeho digitálního marketingu a byznysu jako celku. Cílem je viditelnější brand a reálné dopady na vaše tržby.

Online reporting

Firmy využívající reporting překračují své obchodní cíle o 25 %. Proto jsme vyvinuli nástroj Online Reporting, díky němuž mají naši klienti okamžitý přehled o výsledcích ze všech možných kanálů a mohou si zobrazit přesně ty metriky, které jsou pro ně důležité.

Visibility Booster

Používáme pokročilý nástroj Visibility Booster, se kterým maximalizujeme čas uživatelů, strávený s reklamou. Umožňuje nám nakupovat viditelnou dobu reklamy levněji a optimalizovat tak návratnost investic do digitálního marketingu ve prospěch klienta.

Mailing

Neposíláme newslettery, které nikdo nečte. Naopak, dodáváme příjemcům ten správný personalizovaný obsah v ten pravý moment. Proto tvoříme (nejen) digitální strategie, zapojujeme mail do celé zákaznické cesty, pracujeme s daty a testujeme, abychom našli nejefektivnější řešení.

UX audity

Když se uživatel na webu ztratí, odejde. Právě tomu předchází UX audit, který odhalí slabá místa a navrhne UX optimalizaci webu. Teprve až se u vás začnou uživatelé cítit jako doma získá váš online marketing ten správný výkon a spolu s tím půjdou nahoru i vaše tržby.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308