Retail & Consumer Services
Launch největšího kuchyňského studia XXXLutz
Příkladná fullservisová spolupráce
Pomůžeme vám poznat zákazníky a jejich potřeby, nastavit strategii a vytvořit konkurenční výhodu. Vše postavíme na principech evidence-based marketingu.
Prostřednictvím marketingového výzkumu a dalších analýz vám pomůžeme poznat do hloubky vaše zákazníky a jejich potřeby, konkurenční prostředí a další důležité aspekty. Nastavíme vaši komunikační strategii – od hodnotové propozice přes obsahové pilíře až po zákaznickou cestu. Navrhneme takovou brand a customer experience, která vám zajistí dlouhodobou konkurenční výhodu. A to vše na funkčních principech “evidence-based” marketingu.
Efektivní strategie musí vycházet z porozumění současné situaci a uchopení reálných příležitostí. Náš tým má zkušenosti jak s kvalitativním tak kvantitativním výzkumem a analytickou prací. Častým problémem výzkumů je, že zůstávají v šuplíku. Proto už na začátku definujeme, jak se zjištěními budeme reálně pracovat a jak je promítneme do praktické strategie vaší značky.
V době, kdy se dnešní inovace stávají zítřejším standardem, je stále obtížnější se odlišit čistě produktem. Jasně definujeme, jak odlišíme vaši značku v každém relevantním bodě kontaktu se zákazníky. Zmapujeme zákaznickou cestu a nastavíme základy pro dlouhodobou konkurenční výhodu vaší značky. Měřitelným způsobem, abychom mohli sledovat vývoj v čase a pružně reagovat na zjištění.
Na základě poznatků z výzkumu a znalosti cílové skupiny vaší značky definujeme hodnotovou propozici, která nejlépe vyjádří příslib značky v odpovědi na zákaznické potřeby – ty vyslovené, ale i ty, co běžně zůstávají pod povrchem. Dalším krokem je pak jasné stanovení obsahových pilířů, které slouží jako podklad pro formulaci vašich hlavních sdělení.
Komunikaci následně přizpůsobíme jednotlivým částem zákaznické cesty: od fáze “build” (budování značky a asociací s nákupními situacemi) přes “nudge” (posouvání zákazníků blíže k rozhodnutí) až po “connect” (propojení zákazníka a značky).
"Bylo pro mne velkým překvapením, jak skvěle kampaň od Marketup na otevření našeho největšího Kuchyňského a interiérového studia XXXLutz v Galerii Butovice zafungovala. Přinesla vynikající obchodní výsledky nejen v samotném studiu v Galerii Butovice, kde tržby z prodeje kuchyní překročily naše očekávání více než trojnásobně. Dopad kampaně se projevil i v ostatních obchodních domech XXXLutz v České republice, kdy se tržby z prodeje kuchyní zvýšily v následujících měsících až o 25 % meziročně."
CEO XXXLutz Česko a Slovensko
„Za pět let spolupráce jsme se posunuli z generování nižších stovek leadů měsíčně na vyšší tisíce, přičemž 70 % z nich přináší kampaně realizované Marketupem. Podpora agentury se však neomezuje jen na generování leadů, výrazně nás posouvá třeba i v budování značky, kreativě, mediálním plánování, datové analytice, reportingu nebo zlepšení procesu zpracování leadů.“
Marketing Manager
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky