Od stovek leadů měsíčně k tisícům
Nordic Telecom
Jak s Nordic Telecom dosahujeme mimořádných výsledků, které ocenil i Google
více leadů měsíčně
ověření dostupnosti z kampaní
Challenge
Jak s Nordic Telecom dosahujeme mimořádných výsledků, které ocenil i Google
Klient Nordic Telecom stál před výzvou, jak konkurovat třem velkým operátorům – O2, Vodafone a T-Mobile – na českém trhu v oblasti poskytování internetových služeb. Cílem bylo dosáhnout maximálního počtu ověření skrze výkonnostní taktiky, a to v konkurenci jmenovaných operátorů, kteří měli výrazně vyšší rozpočty na marketing. Dále bylo třeba najít způsob, jak efektivně oslovit potenciální zákazníky a přesvědčit je o výhodách služeb Nordic Telecom.
Zároveň bylo klíčové optimalizovat marketingové aktivity tak, aby se dosáhlo maximálního výkonu při co nejnižších nákladech. A hlavním cílem bylo generovat leady pro růst zákaznické báze a budování značky.
Výzev tedy bylo víc než dost. Jak jsme se s nimi vypořádali?
How to
Zapojení vlastních nástrojů
Chopili jsme se toho přes využití evidence-based marketingu a strategické plánování na základě zákaznických výzkumů. Performance kampaně byly nastaveny v reklamních systémech jako Google Ads, DV360, Meta a Seznam a optimalizovaly se pro dosažení stanovených cílů. Klientovi jsme poskytli online reporting v reálném čase.
Naši stratégové pracovali na vytvoření komplexní strategie zahrnující cíle, komunikační a mediální plán, zatímco projektoví manažeři ve spolupráci s kampaňovými specialisty nastavovali kampaně v jednotlivých reklamních systémech a optimalizovali je pro dosažení stanovených cílů.
V rámci naší strategie jsme využívali technologická řešení Google i vlastní nástroje pro automatizaci a zlepšení výkonnosti kampaní. Vyvinuli jsme vlastní pokročilé reportingové řešení, využívající technologie jako Google Cloud Functions nebo Google BigQuery. Celé řešení se zobrazovalo v Google Looker Studio, což nám umožnilo efektivně vyhodnocovat úspěšnost kampaní a optimalizovat jejich výkon.
Impact
Nárůst leadů o téměř 3 000 %
Kampaně přispěly k zásadnímu nárůstu návštěvnosti webu a ověření dostupnosti služeb! Významně jsme přispěli k růstu zákaznické báze Nordic Telecom a posílení jejich pozice na trhu.
Na začátku spolupráce v roce 2018 jsme cílili na jednotky lokalit v Česku o velikosti menších obcí a KPIs byly měřené v leadech v řádu nižších stovek. Po pěti letech spolupráce, během nichž Nordic Telecom pokryl celou zemi a společnou prací se rozvinul v performance i brand kampaních, nyní cílíme na vyšší tisíce leadů měsíčně.
Oproti stavu z roku 2018 je počet leadů, který na měsíční bázi generujeme, v průměru vyšší o 2 825 %. Placené kampaně se významně podílí na návštěvnosti webu, neboť dlouhodobě doručují více než polovinu všech návštěv. A kampaně hrají zásadní roli v ověření dostupnosti služeb, protože více než 60 % všech ověření probíhá právě z placených kampaní.
Vzhledem k těmto vynikajícím výsledkům pokračuje naše spolupráce s Nordic Telecom už více než pět let. Tato práce také významně přispěla k získání prestižního ocenění Google Premier Partner Awards 2023, ve které jsme vyhráli ocenění Breakthrough Excellence právě v kategorii Lead Generation.
Ačkoliv je tato cena výsledkem hodnocení výkonnosti napříč našimi kampaněmi v reklamním systému společnosti Google, v rámci přihlášky do soutěže bylo třeba uvést jednu konkrétní case study. Tou byla v našem případě právě spolupráce s Nordic Telecom.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky