Máme tu pro vás další článek ze života naší firmy. Na přetřes přijdou témata jako analytika, automatizace nebo firemní růst. Prozkoumejte s námi zákulisí MarketUP!

V minulém roce jsem vám psal o tom, jak funguje náš tým specialistů. Od té doby se mnoho věcí událo a je tedy čas na krátký update. Přečtěte si, co se za poslední měsíce změnilo a jak to u nás aktuálně vypadá.

Je nás čím dál víc

Je to tak. Rozrůstá se celý MarketUP, aktuálně je nás 50, takže roste i náš tým. Momentálně je nás 13, tedy já a 12 kampaňových specialistů. Věřím, že všichni ostatní potvrdí, jak jsme i přes vyšší počet lidí pořád stejně dobrá parta, v rámci které se na sebe můžeme spolehnout a vždy si navzájem pomůžeme.

Přibývají velcí klienti

Aktuálně pracujeme na cca 70 klientech různých velikostí. Trend posledního roku je nicméně zřejmý – každý nový klient už má na trhu velké jméno a získat jej znamená porazit několik dalších konkurenčních agentur v rámci náročných tendrů. Už do nich jsou většinou zapojeny celé týmy, od stratégů, projektových manažerů až po samotné specialisty. Práce na tendru pro nás představuje desítky hodin, ale výsledek pak stojí za to. Za poslední rok jsme takto získali klienty jako jsou XXX Lutz, AXA Assistance, Decathlon, Pražská Plynárenská aj., kteří doplnili další velké brandy T-Mobile, A3 Sport, BILLA či Orkla (Hamé, Vitana). 

Jen tak mimo řečí… Máme hezké klienty, že? :) 

U všech těchto brandů tvoříme náročné komplexní online kampaně, které vyžadují velkou zodpovědnost a dovednosti. Na čem jiném se ale jako specialista více posouvat než na podobných výzvách? Ještě lépe, když máte vedle sebe k ruce zkušené projektové manažery a supervisory z řad seniorních specialistů.

Analytika a automatizace vede

Loni jsme si na týmovém offsitu společně stanovili interní cíl: ještě více se zaměřit na analytiku a automatizaci. A to nejen v reklamních systémech, ale i obecně – například u reportingu a dalších činností. Když se teď ohlédnu zpětně, mám radost z toho, jak obrovský kus práce jsme za uplynulý rok udělali. A nutno říci, že nám s tím hodně pomohlo datové oddělení, které od loňského podzimu funguje jako samostatná jednotka, se kterou úzce spolupracujeme.

Datové oddělení v plném nasazení.

Kluci dokázali za tak krátké období super věci. Postavili zcela novou datovou architekturu, díky které máme k dispozici pro každého klienta realtime report v Data studiu, automaticky generované měsíční zprávy a v neposlední řadě interní reporty, které nám výrazně pomáhají s optimalizací. Hezky na jednom místě pak vidíme data a trendy napříč všemi systémy, které bychom v Analytics takto nikdy neviděli. Ti více technicky orientování se v Data Studiu vyblbli až až, ostatní mají velkou podporu právě u kluků z datového oddělení. 

A nejde jen o samotný reporting. Například v Adformu pracujeme s vlastním nástrojem Visibility Booster, který brandové kampaně optimalizuje na cenu za viditelnou vteřinu, u větších výkonnostních kampaní si pomáháme s BigQuery, do kterého nalijeme vstupní data a ono nám je vrátí ve formě připravených kampaní. 

Před rokem jsme si nic z tohoto nedokázali ani představit, dnes je to pro některé denní chléb. A plány do budoucna jsou velké :) Mimochodem, o tom, jak s reportingem pracujeme u klientů, píše Jakub na našem blogu či mluví ve videu níže:

Hledáš novou výzvu a spoustu zábavy? Přidej se mezi nás

Teď už máš trochu představu, jak to u nás chodí a jak se posouváme. Pokud je ti náš přístup sympatický, napiš nebo se za námi přijď podívat. U kafe nebo večer u pivka ti rádi řekneme víc! :-) Další informace a přehled o všech nabízených pozicích najdeš zde.