Marketup má nový tým stratégů

Martin Peška 4. 5. 2020
Marketup
Marketup

Nezávislá digitální agentura Marketup založila nový strategický tým. Pozici Digital Strategist už loni na jaře zaujal Martin Čáp. Letos ho doplnila dvojice Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek. Jako Creative Strategist nastoupila Kateřina Nováková.

Martin Čáp působí v Marketupu už 9 let. Pracoval zde na pozici Project Manager pro klíčové klienty v oblasti performance marketingu. Dnes je zodpovědný za strategické plánování performance kampaní pro klienty jako T-Mobile, Muziker, UniHobby a BMW Invelt. 

„Potřeba vybudovat strategický tým byla přirozená, protože společně s narůstajícím podílem digitální komunikace rostou také potřeby našich klientů, jejichž byznys stojí z velké části na digitálním marketingu. Technologie a podmínky hry pro získání zákazníka se mění a celá obchodní strategie klientů se musí transformovat do digitální strategie,” uvádí Čáp. 

Digitální strategii Marketup zakládá na komplexní analýze klienta a výsledkem je dlouhodobý strategický plán navržený k dosažení obchodních cílů prostřednictvím implementace vhodných digitálních kanálů a komunikace.

„Je to pro mě jedno z nejnáročnějších, ale zároveň nejkreativnějších období za působení v Marketup a těší mě, že dokážeme digitální strategie pro naše klienty dále posouvat,” hodnotí Martin svůj první rok v nové roli.

Online marketing pro budování značky

Strategie pro klienty Decathlon, BILLA, ABB či developerský projekt OAKS Prague vytváří Lukáš Cikánek. Má 7 let zkušeností v digitálním marketingu. Svou kariéru začal jako campaign specialist pro Seznam.cz. Před nástupem do Marketupu zastřešoval digitální marketing v Ahold Czech Republic. V Marketupu pracuje již dva a půl roku.

Více než 6 let zkušeností v digitálním marketingu má Jakub Matoušek. Ten do Marketupu přišel loni v listopadu z fashion online obchodu BIBLOO, kde pracoval jako Head of Performance. Prošel si také digitálními agenturami Next Vision a 2GIS a zkušenost má i z komunikační agentury MediaTrust, kde se staral mimo jiné o klienta Mercedes-Benz. Kromě agentur pracoval také pro operátora T-Mobile.

S uplatněním principů evidence-based marketingu pro budování značek pomáhá Kateřina Nováková, která využívá své dlouholeté zkušenosti z marketingu pro potravinářské značky. Po dvou letech v české pobočce Unilever prošla výzkumnou agenturou Nielsen a posledních 5 let pracovala jako Brand Manager ve společnosti Savencia v České republice a ve Francii. V pražské agentuře spolupracuje na tvorbě strategie zejména pro food klienty jako je Bonavita či Sedita a řetězec BILLA.

„Online nabízí skvělou příležitost pro budování značky. Výsledky se dostaví, pokud máte dostatečné know-how v oboru a dokážete propojit proces tvorby mediální strategie a kreativy jako u nás v Marketupu,“ dodává Nováková. 

Marketup

Naše nová kolegyně Katka Nováková

„Digitální komunikace je stále komplexnější obor. Značky se často potřebují lépe zorientovat v možnostech, které jim digitál přináší, určit priority a připravit dlouhodobý plán, který jim zajistí konkurenceschopnost a lepší služby pro jejich zákazníky. Náš strategický tým úzce spolupracuje s klienty na tom, aby jejich značka byla dostupná zákazníkům kdekoli a kdykoli prostřednictvím mobilu, desktopu, tabletu, smart TV či v blízké budoucnosti i hlasového asistenta.“ uvedl Miroslav Král, CEO Marketup. 

Nový tým úzce spolupracuje se všemi ostatními týmy v rámci agentury – projektovým, kreativním, kampaňovým a datovým.

Martin Čáp, Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek pracují v týmu, který vede Martin Peška. V Marketupu působí od roku 2014 a nyní vede kromě třech stratégů dalších osm projektových manažerů. Kateřina Nováková je součástí více než desetičlenného kreativního týmu agentury. 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .