Marketup
Náš tým

Media Team

Máme za sebou tisíce mediálních kampaní. Díky tomu můžeme čerpat z bohatého know-how, na jehož sdílení si v rámci týmu zakládáme.

Mediální tým tvoří kampaňoví specialisté, jejichž úzká spolupráce s projektovými manažery je pro úspěch kampaní klíčová. Náš záběr je velmi široký – jak z pohledu kampaní, které realizujeme takřka ve všech dostupných reklamních systémech, tak z pohledu rozvoje klienta, kdy pokrýváme celý proces od tendrů přes spolutvorbu strategie a řízení kampaní až po budování partnerského vztahu s klientem.

Jakub Nikodym - CTO & CRO

Přečtěte si, jak Jakub přistupuje k vedení týmu.

Co máš za sebou?

Prošel jsem malými firmami. Byl jsem v korporátu, který nefungoval i v takovém, který fungoval. Tvořil jsem na volné noze a zažil startup růst i padat ke dnu. Zažil životní úspěchy i pády. Kariérně to byla docela jízda, pokud chcete vědět více mrkněte na LinkedIn.

Co od lidí očekáváš?

  • Lidský přístup - Každý člen týmu i Marketupu je jiný a má v životě odlišné priority, cíle a sny. Snažím se to respektovat a ke každému individuálně přistupovat. Podobnou ohleduplnost naopak čekáme i od všech ostatních nazpět.

  • Selský rozum - Řešíme řadu technicky složitých problémů, které bez znalostí a zkušeností neobejdeme. V 80 % případů ale běžná logika a zamyšlení postačí k řešení.

  • Vlastní motor - V Marketupu nevodíme lidi za ruku. I junior má u nás prostor přijít s nápadem a realizovat velké věci. Stačí jen chtít.

  • Zodpovědnost - Dáváme lidem velkou míru volnosti, na oplátku očekáváme, že si uvědomí zodpovědnost, kterou tím získají. Nejen vůči mně, ale také ke klientům a kolegům.

Co o tobě říkají lidé, s kterými pracuješ?

Jsem na čísla. Fakt hodně. Mám hromadu nápadů a vidím hodně do budoucna. Jsem takový vizionář. Lidi mě proto musí občas postavit nohama zpátky na zem. 🙂 Těžko říci něco více. Stavte se k nám na Den na zkoušku a zjistíte sami.

Co považuješ za důležité při vedení lidí?

Každý člen týmu má svou důležitou roli. Chci, aby v Marketupu byli lidé z toho důvodu, že je práce baví a dává jim smysl.

Mým úkolem je, aby měli všichni pro práci to, co potřebují, mohli se soustředit opravdu na to, co jim jde nejlépe, a navzájem si v týmu dokázali pomoci. Věřím, že tak dokážeme budovat pro klienty i Marketup ty nejlepší inovace v oblasti Dat & Technologií. Navíc v týmu, se kterým je opravdu sranda.

Odkud čerpáš energii a co děláš, když nepracuješ?

Práce je hodně mentálně náročná, takže nejvíce vypnu při fyzických aktivitách. Volný čas trávím hlavně s dětmi, ženou a psem. Když pak dům usne, porovnávám ceny nemovitosti, nebo stavím projekt wedata.pro.