Stejná agentura, nová identita. Jakou roli u nás hraje symbolika moře a hor?

Martin Müller 29. 9. 2020
Marketup
Marketup

Věděli jste, že agentura Marketup letos slaví 10 let na trhu? Jako první dárek k této příležitosti jsme si nadělili opravdovou lahůdku – novou korporátní identitu včetně zbrusu nového loga, webu, vizuálů a sloganů. Co s tím vším mají společného hory a voda?

Vytvořit zbrusu novou identitu tak, aby zachovávala to nejlepší z té předešlé a zároveň firmu posouvala kupředu, není jen tak. Začít se musí už u samotných základů existence firmy, jejího přínosu klientům, zaměstnancům a celému oboru a také vzít v úvahu její dlouhodobou strategii.

Ústředním prvkem korporátní identity je firemní logo. Ve spolupráci s designérem Jakubem Sodomkou (který měl na starosti i vizuální podobu nového webu Marketup) jich vzniklo téměř 20. Podívejte se na pár ukázek níže.

Marketup

Vítězná varianta loga zobrazuje křivky exponenciálního růstu. Ptáte se, proč jsme si vybrali zrovna tuto variantu? Naší agentuře jde v prvé řadě o dosažení obchodních cílů a rychlého růstu byznysu našich klientů. Přesně to se v našem novém logu odráží.

Marketup

Tři pilíře Marketup

A jaké jsou tedy hlavní pilíře naší nové firemní identity?

Nejvyšším cílem a prvním pilířem naší práce je obchodní úspěch klientů. Toho dosahujeme pomocí digitálního marketingu s využitím propojení kreativy, dat a technologií, a také podporou klientů v jejich digitální transformaci. Kromě toho zastřešujeme i strategickou část byznysu nebo produkci. Jsme zkrátka full-service digitální agentura. Přesvědčit se o tom můžete na našem nově vzniklém seznamu služeb. Krátký opravdu není.

Druhým pilířem Marketup je vždy přinášet uživatelům, zacíleným naší reklamou, do života jen pozitivní věci. To znamená, aby je obsah bavil, inspiroval nebo jim pomohl snadno najít produkt, službu, či informace, které hledají. Zkrátka by jim měl usnadnit a obohatit život bez toho, abychom je obtěžovali či přehlcovali nerelevantní reklamou. 

Třetím pilířem Marketupu je pak zaměření na samotné zaměstnance. Cílem je, aby každý z nás měl svobodu v tom, co dělá, a zároveň na sobě nesl odpovědnost za výsledky své práce. Všichni bychom se také měli průběžně vzdělávat a sledovat trendy v našich oborech. Typický zaměstnanec Marketupu je spolehlivý profesionál se znalostí těch nejaktuálnějších nástrojů a postupů, které klientům přinesou opravdovou přidanou hodnotu.

Z moře rovnou do hor

Jak je vidět na první pohled z našeho nového webu, vizitek, konferenčních stánků a dalších grafických prvků, vycházíme z ikonografie hor a moře, respektive velkých vodních ploch.

Voda se svou hloubkou znázorňuje naše zaměření na hlubokou analýzu dat a do posledního detailu promyšlenou strategii – ať už mediální, kreativní nebo komunikační. Hory slouží jako metafora klientových cílů, ke kterým se můžeme dostat jen tehdy, když celou komunikaci nebo kampaň promyslíme do hloubky a zajistíme precizní exekuci. 

Proto náš nový slogan: To get to the top, you have to start deep.

Marketup

Mezi další slogany patří například Think distinctive. Succeed Faster. Ten akcentuje náš důraz na marketing založený na důkazech, jak ho definovali Byron Sharp z The Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, Les Binet nebo Peter Field. 

Mezi jeho hlavní zásady patří komunikovat výrazně či osobitě (distinctive), dlouhodobě a konzistentně, čímž se nejlépe buduje mentální dostupnost značky. Jen takový typ komunikace dovede brand k úspěchu.

Marketup

Slogan Digital marketing is a stormy ocean. Let us be your navigators zase klientům naznačuje, že jim v neustále se měnícím a často chaotickém světě digitálního marketingu pomůžeme najít tu správnou trasu a postaráme se o to, aby jim neunikla jediná příležitost doplout do cíle, který si stanovili.

10 let plných příběhů

Ty tam jsou doby, kdy naší zakladatelé Mirek a Tomáš seděli ve dvou v coworkingovém centru Impact Hub a osobně obvolávali klienty a nasazovali kampaně. K letošnímu desetiletému výročí vedla dlouhá a trnitá cesta, která přinesla své ovoce ve formě úspěšné a známé digitální agentury. Interaktivní příběh Marketup si můžete proklikat na stránce O nás.

Marketup

Mirek, Tomáš a tým v roce 2012 v Impact Hubu

Ale tím náš příběh tady rozhodně nekončí. Rosteme dál (nedávno jsme třeba postavili strategický tým) a stále nabíráme. Pokud s námi chcete napsat další kapitolu agentury Marketup, vyberte si z otevřených pozic na kariérní stránce, která také prošla výrazným faceliftem.

Budeme rádi, když nám zachováte přízeň i v naší nové, vyspělejší a komplexnější podobě. Pokud ještě neodebíráte náš newsletter a chtěli byste nanejvýš 1x měsíčně dostávat informace, rady a tipy ze světa digitálního marketingu, kontaktuje nás.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .