Nezávislá digitální agentura Marketup založila nový strategický tým. Pozici Digital Strategist už loni na jaře zaujal Martin Čáp. Letos ho doplnila dvojice Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek. Jako Creative Strategist nastoupila Kateřina Nováková.
Martin Čáp působí v Marketupu už 9 let. Pracoval zde na pozici Project Manager pro klíčové klienty v oblasti performance marketingu. Dnes je zodpovědný za strategické plánování performance kampaní pro klienty jako T-Mobile, Muziker, UniHobby a BMW Invelt.
„Potřeba vybudovat strategický tým byla přirozená, protože společně s narůstajícím podílem digitální komunikace rostou také potřeby našich klientů, jejichž byznys stojí z velké části na digitálním marketingu. Technologie a podmínky hry pro získání zákazníka se mění a celá obchodní strategie klientů se musí transformovat do digitální strategie,” uvádí Čáp.
Digitální strategii Marketup zakládá na komplexní analýze klienta a výsledkem je dlouhodobý strategický plán navržený k dosažení obchodních cílů prostřednictvím implementace vhodných digitálních kanálů a komunikace.
„Je to pro mě jedno z nejnáročnějších, ale zároveň nejkreativnějších období za působení v Marketup a těší mě, že dokážeme digitální strategie pro naše klienty dále posouvat,” hodnotí Martin svůj první rok v nové roli.
Online marketing pro budování značky
Strategie pro klienty Decathlon, BILLA, ABB či developerský projekt OAKS Prague vytváří Lukáš Cikánek. Má 7 let zkušeností v digitálním marketingu. Svou kariéru začal jako campaign specialist pro Seznam.cz. Před nástupem do Marketupu zastřešoval digitální marketing v Ahold Czech Republic. V Marketupu pracuje již dva a půl roku.
Více než 6 let zkušeností v digitálním marketingu má Jakub Matoušek. Ten do Marketupu přišel loni v listopadu z fashion online obchodu BIBLOO, kde pracoval jako Head of Performance. Prošel si také digitálními agenturami Next Vision a 2GIS a zkušenost má i z komunikační agentury MediaTrust, kde se staral mimo jiné o klienta Mercedes-Benz. Kromě agentur pracoval také pro operátora T-Mobile.
S uplatněním principů evidence-based marketingu pro budování značek pomáhá Kateřina Nováková, která využívá své dlouholeté zkušenosti z marketingu pro potravinářské značky. Po dvou letech v české pobočce Unilever prošla výzkumnou agenturou Nielsen a posledních 5 let pracovala jako Brand Manager ve společnosti Savencia v České republice a ve Francii. V pražské agentuře spolupracuje na tvorbě strategie zejména pro food klienty jako je Bonavita či Sedita a řetězec BILLA.
„Online nabízí skvělou příležitost pro budování značky. Výsledky se dostaví, pokud máte dostatečné know-how v oboru a dokážete propojit proces tvorby mediální strategie a kreativy jako u nás v Marketupu,“ dodává Nováková.
Naše nová kolegyně Katka Nováková
„Digitální komunikace je stále komplexnější obor. Značky se často potřebují lépe zorientovat v možnostech, které jim digitál přináší, určit priority a připravit dlouhodobý plán, který jim zajistí konkurenceschopnost a lepší služby pro jejich zákazníky. Náš strategický tým úzce spolupracuje s klienty na tom, aby jejich značka byla dostupná zákazníkům kdekoli a kdykoli prostřednictvím mobilu, desktopu, tabletu, smart TV či v blízké budoucnosti i hlasového asistenta.“ uvedl Miroslav Král, CEO Marketup.
Nový tým úzce spolupracuje se všemi ostatními týmy v rámci agentury – projektovým, kreativním, kampaňovým a datovým.
Martin Čáp, Lukáš Cikánek a Jakub Matoušek pracují v týmu, který vede Martin Peška. V Marketupu působí od roku 2014 a nyní vede kromě třech stratégů dalších osm projektových manažerů. Kateřina Nováková je součástí více než desetičlenného kreativního týmu agentury.