Marketup je finalistou mezinárodní soutěže na SABRE Awards

Marketup 7. 3. 2024
Marketup
Marketup

Je to největší cena, kterou svět PR zná. SABRE Awards pravidelně vybírají mezi agenturami ty, které se vymykají svojí prací běžným standardům a ve své kategorii excelují. Česko se letos do finále probojovalo s dvanácti nominacemi a Marketup má jednu z nich.

Robotika a propojení s technologiemi, to jsou témata, která s nástupem umělé inteligence už dávno opustila prostředí odborných debat mezi experty a postupně prorůstají do životů celé společnosti. Marketup se vždy stavěl k zavádění nových technologií jako k příležitosti. To umožnilo našemu kreativnímu týmu ve spolupráci s klientem ABB Robotika vytvořit vůbec první obálku časopisu namalovanou robotem.

„Náš tým připravil pro klienta komplexní brand narrative, jenž se stal základem pro budoucí úspěch. Zacílení na B2B segment přes titulku a článek ve Forbesu byl pouhý začátek celé komunikace. Další významná vizibilita byla zajištěna na technologické konferenci NEXT Big Thing a prostřednictvím online kampaně. Tyto vydařené aktivace dokonce využila i globální divize ABB Robotics pro komunikaci na svých sociálních sítích,“ popsal Miroslav Král, CEO Marketup.

Člověk a stroj

Tato neobyčejná obálka zaujala i odborníky a dostala náš nápad mezi světovou elitou. O ocenění SABRE Awards usilovalo dva tisíce skvělých prací, které se dostaly do užšího výběru. V mezinárodní konkurenci z nich ale do finále prošla jen každá pátá. Vítězové v jednotlivých kategoriích budou vyhlášeni 17. dubna v koncertním sále Troxy v Londýně.

Marketup bojuje o vítězství v technologické kategorii Technology and Hardware. Vizuál zveřejněný na přebalu speciálního vydání magazínu Forbes odkazuje na smíření světa lidí a světa strojů a představuje je jako partnery, kteří si vzájemně pomáhají, což je přístup, který je Marketup blízký.

Není to první ocenění, které náš projekt získal. Na svém kontě už má cenu za nejlepší využití tisku v soutěži Flema, první místo v kategorii B2B a třetí místo v kategorii Průmysl v soutěži Lemur a také Top Rated v soutěži Zlatý středník.

Děkujeme členům kreativního týmu Marketupu ve složení Andrej Štuk, Patrik Singer, Aneta Hrončeková Kolajová a Anton Zelenko, za skvělý nápad, který dovedli až k mimořádnému výsledku.

Pokud stále hledáte strategického partnera pro svůj dlouhodobý růst, který vám zajistí ty nejefektivnější kampaně a rozumí modernímu světu, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .