Marketup posiluje! Tým doplní tři noví špičkoví kreativci

Marketup 24. 2. 2024
Marketup
Marketup

Rok 2023 byl pro Marketup mimořádně úspěšný. A úspěchy znamenají i nové výzvy. Proto se dva doposud oddělené týmy kreativa & produkce a social media & influencer marketing spojují do jednoho Creative & Social Media oddělení. Páteří týmu se stávají tři noví zkušení experti. Vítáme mezi námi Daniela Semana, Radoslava Sládka a Michala Kozelku.

Svět marketingu se neustále proměňuje. Klienti si stále více cení nových kreativních nápadů a Marketup se k jejich potřebám staví čelem. Proto jsme se rozhodli posílit náš tým o nové odborníky. Pomohou nám plnit naši strategii neustálého zlepšování a adaptace na probíhající změny.

„Jsem přesvědčen, že unikátní zkušenosti a kreativní schopnosti Daniela, Radoslava a Michala nám umožní posunout naše kreativní hranice ještě dále a stát se vyhledávaným partnerem pro integrované řešení kreativy, mediální komunikace a datových technologií. " říká Miroslav Král, CEO Marketup.

Pomoc s dosažením našich cílů má zajistit i sloučení oddělení kreativy a sociálních médií. Věříme, že užší spolupráce dvou klíčových segmentů naší agentury povede k ještě lepším výsledkům naší práce a maximální spokojenosti klientů. Odpovědnost za řízení nově vzniklého oddělení Creative & Social Media si loni převzala Nicola Husníková, která v Marketupu působí od roku 2018 a Social Media tým vedla od roku 2019.

Nové tváře

Marketup

Daniel Seman působí v pozici Creative Directora. Vedle toho bude dočasně zastupovat roli šéfa Creative & Social Media oddělení po Nicole Husníkové, která v únoru odchází na mateřskou dovolenou. Daniel během více než 10 let nasbíral zkušenosti jak v digitálních, tak kreativních agenturách, naposledy působil ve WMC Grey. Kreativní kampaně a obsah tvořil například pro Kofolu, Staropramen, Jameson, Birell, Ugo, Toyotu, Lexus, Datart, MOL, Nutellu, Kinder a řadu dalších značek.

Marketup

Radoslav Sládek má v roli Art Directora v Marketupu na starosti umělecké, vizuální, kreativní vedení a idea making. Za téměř dvacetiletou praxi v reklamě pro české i zahraniční agentury získal celou řadu ocenění za kreativu i efektivitu navržených kampaní. Jako autor a umělec se podílel na celé řadě samostatných i společných výstav napříč Evropou v oboru malby, kresby a ilustrace. Do Marketup přichází z Czech Promotion.

Marketup

Michal Kozelka zastává seniorní roli Idea makera & Copywritera. Své zkušenosti získal ve své více než dvacetileté praxi ve velkých reklamních agenturách (Ogilvy, Leo Burnett, Mark BBDO) i jako režisér v nahrávacích studiích. Jeho portfolio zahrnuje práci pro většinu významných značek a za svou práci získal řadu lokálních i mezinárodních ocenění. V Marketup doplnil kreativní tým jako idea maker pro new business i stávající kampaně. 

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .