Marketup posiluje svou pozici: Noví klienti, úspěšné kampaně a globální spolupráce

Gabriela Martinčeková 29. 1. 2025
Marketup
Marketup

Spolupráce Marketupu s klienty je založena na důvěře a měřitelných byznysových výsledcích. V loňském roce se agentura zúčastnila více než 50 výběrových řízení a dosáhla mimořádného výsledku, kdy ve 47 % z nich zvítězila.

Mezi nové klienty patří například ŠKODA AUTO, kde agentura provádí audity digitálních kampaní a zajišťuje marketingovou podporu na trzích mimo Evropu, včetně konzultací při expanzi na nová teritoria. První zakázky bude realizovat pro trhy v Brunei, Alžírsku, či Indii. Marketup nahradil agenturu Proficio Marketing.

Dalším novým klientem je společnost Adfors patřící pod francouzskou nadnárodní korporaci SAINT-GOBAIN, kde Marketup zvítězil v mezinárodním tendru pro český trh a bude realizovat digitální kampaně pro stavební a průmyslové B2B segmenty, včetně komplexního výzkumu. Pro značku FeelEco, reprezentující přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, patřící do skupiny FOSFA, je agentura strategickým partnerem pro správu online komunikace, kreativu a produkci, správu sociálních sítí a influencer marketing. Pro FOSFA agentura v loňském roce připravila rovněž kampaň Fair Play, která podpořila dětský sport v dnešním technologicky zaměřeném světě a vyzdvihovala základní hodnoty sportu. Kampaň proběhla během letních olympijských her a zaznamenala velký úspěch. Většina lidí (82 %), kteří reklamu viděli, si dokázala sama vybavit komunikované hodnoty. 

S ALIMPEXEM vytvořili úspěšnou kampaň na propagaci značky ledové kávy Eiskaffe na slovenském trhu, která vedla ke zvýšení prodejů o 60 %. CzechTourism Marketupu svěřil realizaci brandových kampaní na podporu České republiky v Kanadě. 

Agentura také navázala úspěšnou spolupráci s potravinářskou firmou MASPEX, která zastřešuje značku džusů, nektarů a nápojů Relax na českém a slovenském trhu. Marketup pro značku Relax realizuje digitální kampaně, influencer marketing, správu sociálních sítí a projekt Relax Studio. Mezi klíčové projekty patřila také práce na uvedení nového sub-brandu Relax Vol.NO na český a slovenský trh. Nově si agentura připsala další úspěch v tendru pro jejich značku Dr. Witt, čímž dále rozšířila své aktivity v rámci portfolia MASPEX.

Marketup obnovil po 5 letech spolupráci s kosmetickou značkou ORIFLAME, kde poskytuje kreativní služby, správu digitálních kampaní, sociálních sítí včetně influencer marketingu v České republice. Pro mezinárodní skupinu SARANTIS, která dodává výrobky osobní péče a pro domácnost, agentura realizuje kampaně na sociálních sítích pro značku Hero Mighty Patch.

Agentura zvítězila v tendru ABB na správu sociálních sítí pro divizi nízkého napětí. Po druhé tak obhájila svou dlouhodobou spolupráci, kde kromě strategie a tvorby obsahu pro sociální sítě spravuje také Facebook skupinu Elektrikářské forum a spolupracuje s influencery. 

Úspěchy a ocenění

V loňském roce agentura obdržela řadu prestižních ocenění, jako jsou mezinárodní SABRE Awards EMEA či European Agency Award, v Česku Agentura roku v kategorii Nejlepší místo kde pracovat. V lednu 2025 obdržela již po páté v řadě ocenění Business Superbrands v oboru Marketing a reklama.

S kampaní na otevření největšího kuchyňského studia XXXLutz, jejíž tváří byl Masterchef Roman Staša, získala 1. místo za brandovou kampaň ve WebTop100, 1. místo v soutěži IEA / Internet Effectivness Awards a bronzovou Effie.

Marketup

Jak uvedl Michal Karcol, CEO XXXLutz Česko a Slovensko: "Kampaň od Marketup na otevření našeho největšího kuchyňského a interiérového studia XXXLutz skvěle zafungovala. Přinesla vynikající obchodní výsledky nejen v samotném studiu v Galerii Butovice, kde tržby z prodeje kuchyní překročili naše očekávání více než trojnásobně, ale dopad kampaně se projevil i v ostatních obchodních domech XXXLutz v České republice, kdy se tržby z prodeje kuchyní zvýšily v následujících měsících až o 25 % meziročně."

Tento rok slaví Marketup 15 let od svého založení a při této příležitosti chystá výroční event pro své klienty a nové formáty vzdělávacích a networkových akcí pro marketingové a brandové manažery, CMO a marketingovou komunitu obecně.

„Letos oslavíme 15 let na trhu a dělá mi velkou radost, kam jsme se za tuto dobu posunuli. Pracujeme pro přední globální a lokální značky z různorodých segmentů nejen na českém trhu, ale na mnoha trzích v zahraničí. S klienty spolupracujeme dlouhodobě, běžně 5 a více let a záběr našich služeb pro ně se neustále rozšiřuje. Za hlavní důvod považuji to, že se nám daří zajišťovat růst jejich byznysu a zvyšovat jim podíl na trhu. Letos se nám podařilo navýšit úspěšnost v tendrech. Výhra v polovině z více než 50 výběrových řízení je zásluhou našeho seniorního týmu a full-service služeb. “ doplňuje Miroslav Král, CEO Marketup.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče