Od nápadu k úspěchu – Jak vytvářet efektivní kampaně

Daniel Seman a Martin Špaček 15. 12. 2024
Marketup
Marketup

V dnešním marketingovém světě je důležité umět spojit strategie, kreativu, emoce a správně zvolený kanál. Jak ale vytvořit kampaň, která nezanikne mezi ostatními? Přinášíme inspiraci ze tří úspěšných příkladů.

Fosfa Sport – Olympijské hodnoty v praxi

Fosfa Sport se rozhodla připomenout původní olympijské hodnoty a inspirovat rodiče k podpoře dětí ve sportování. Cílem bylo nejen motivovat k pohybu, ale také připomenout hodnoty jako respekt, disciplína a přátelství.

  • Výzva: Kreativa musela oslovit děti, být „cool“ a zároveň vzbudit zájem rodičů.

  • Výsledky:

    • 60 % sledujících olympijských her zaznamenalo kampaň.

    • 82 % z nich si spontánně vybavilo komunikované hodnoty.

    • Podpořená znalost značky vzrostla u sledujících z 6% na 18 %.

Marketup Marketup Marketup

Eiskaffee na Slovensku – Jak zaujmout během léta

Kampaň pro Eiskaffee se zaměřila na cílovou skupinu 18–40 let s cílem zvýšit tržní podíl během letní sezóny.

  • Výzva: Vytvořit zapamatovatelnou a zábavnou kampaň, která osloví masy.

  • Výsledky:

    • Podpořená znalost značky, i jako leadra na trhu, vzrostla o 6 procentních bodů.

    • Prodeje se oproti průměru posledních pěti let zvýšily o 60 %.

Marketup

Relax Vol.NO – Nová značka na trhu

Launch sub-brandu Relax Vol.NO ukázal, jak propojit pozitivní sentiment s kreativitou a influencer marketingem.

  • Výzva: Zaujmout mladé spotřebitele a vzbudit pozitivní emoce bez poučování.

  • Výsledky:

    • Kampaň překonala očekávané prodejní cíle klienta.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče