Kdo se stal slovenským Bradem Clooneym?

Marketup 13. 8. 2024
Marketup
Marketup

Jak vypadala naše poslední spolupráci s Eiskaffee, kterou jsme realizovali pro společnost Alimpex Food a.s.?

Naše dlouholetá spolupráce s Alimpexem, zahrnující kampaně pro značky jako Manhattan a Philadelphia, nám pomohla získat důvěru a příležitost pracovat na další značce skupiny a to na Eiskaffee.

V dubnu 2024 nás Martin Kincl, Marketing Director, oslovil s žádostí o účast v minitendru na uvedení portfolia produktů Eiskaffee na slovenský trh. 

Připravili jsme tři kreativní koncepty a vítězem se stal koncept “Brad Clooney”, jelikož američtí vědci zjistili, že bez pořádného gentlemana reklama na kafe udělat nejde.

“Již při briefingu jsme se společně s Marketup shodli, že EISKAFFEE ledový nápoj potřebuje na SK trh vnést do kategorie ledových káv vtip a zábavu a proto spojení alfa-samce a youtuberů bylo jasná volba,” říká Martin Kincl, Marketing Director, ALIMPEX FOOD a.s. 

V rekordním čase se nám podařilo sehnat herce, influencery (Bekim Aziri, Oliver Oswald a Samuel Procházka), mediální plochy, kampaň natočit, nasadit (Youtube, Meta, Tik Tok, OOH, RTB) a již baví širokou veřejnost.

Jste zvědaví, kdo se stal slovenským “Bradem Cloonym”? 

Koukněte na video

Parodie Olivera Oswalda a Samuela Procházka ☕

Bekim Aziri ☕

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .