Marketup
17. 6. 2024
Přečíst článek
Zahájili jsme spolupráci s předními lokálními a globálními společnostmi
24. 6. 2024
Hrdě oznamujeme spolupráci s řadou významných lokálních i globálně působících společností z různých sektorů. Tato nová partnerství potvrzují důvěru ve schopnost Marketupu poskytovat komplexní marketingové služby v měřítku a kvalitě odpovídajícím globálním ambicím jejich klientů.
„Jsme hrdí na to, že přední tuzemské i nadnárodní společnosti si volí Marketup jako svého strategického partnera. Naše schopnost přizpůsobit se měnícím se tržním požadavkům a poskytovat komplexní marketingové řešení, která nejen podporují značky našich klientů, ale hlavně reálně přispívají k jejich obchodnímu růstu, nás řadí mezi přední hráče v oboru. Nedávné ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Sabre Awards EMEA, ve které náš projekt „Obálka časopisu Forbes Česko, vytvořená robotem ABB“ získal první místo v kategorii Digital/Print Media, je důkazem toho, že naše práce patří mezi ty nejlepší i v mezinárodním srovnání,” komentuje úspěšné akvizice Miroslav Král, CEO agentury Marketup.
Skupina Futurelife patřící mezi světové lídry v oblasti asistované reprodukce, se rozhodla pro agenturu Marketup, aby dále posílila svou přítomnost na evropském trhu. Marketup rozšíří a posílí záběr klientského interního týmu výkonnostního marketingu při jejich růstu a současně pomůže zajistit konzistentní reporting napříč všemi zeměmi. Marketup byl vybrán díky své schopnosti integrovat marketingové služby na mezinárodní úrovni a bude postupně podporovat interní marketingové týmy v Nizozemí, Velké Británii, Irsku, Španělsku, Rumunsku a dalších zemích Evropy.
Skupina Accolade investuje do prvotřídní infrastruktury pro podnikání v Evropě a vytváří portfolio moderních průmyslových parků šetrných k životnímu prostředí pro rozmanité světové značky. Marketup vyhrál výběrové řízení a na poli digitálního marketingu pomáhá Accolade posílit vybudovanou pozici v ČR, SR a Polsku i etablovat se na novějších trzích, jako je Chorvatsko. „Máme radost, že naše expertíza performance a brand marketingu společně se správou sociálních sítí pomůže skupině Accolade k dalšímu růstu,” dodává Tomáš Krebs, Account Director v agentuře Marketup.
Elfetex, významný velkoobchod s elektrotechnickým zbožím působící na českém trhu od roku 1991, který je součástí celosvětově působícího koncernu Würth, vstupuje do nové etapy svého rozvoje. Pro podporu své další expanze si na základě projevené profesionalitě, lidskému přístupu a obchodnímu nadhledu vybral agenturu Marketup. Ta bude společnosti Elfetex poskytovat primárně služby v oblasti výkonnostního marketingu a datové analýzy, aby pomohla zvýšit efektivitu a dosah 28 poboček po celé České republice.
Pro rodinnou společnost Sulko specializující se na výrobu a montáž oken a dveří poskytuje Marketup komplexní marketingové služby, zahrnující strategii, nákup médií, performance marketing a videoprodukci. Cílem je posílit značku a zajistit příliv nových zákazníků.
Maspex, jeden z největších výrobců nápojů a potravin ve střední a východní Evropě se sídlem v Polsku, si pro spuštění a uvedení nové produktové řady Relax na trhy České republiky a Slovenska vybral Marketup jako svého strategického partnera. Marketup je partnerem během celého procesu uvedení na trh. To zahrnuje přípravu vzorkových boxů, POS materiálů pro prodejny, tvorbu televizního spotu a komunikaci na sociálních médiích. Cílem je zajistit úspěšné zalistování produktu v retailových sítích a maximalizovat jeho tržní podíl v obou zemích.
Společnost Danone si zvolila Marketup jako svého strategického partnera pro Českou republiku a Slovensko s cílem dalšího posilování své pozice v segmentu Young Child Formula. Spolupráce zahrnuje vývoj kreativního konceptu, který navazuje na globální platformu, a realizaci kreativních výstupů. Dále je součástí správa sociálních sítí, spolupráce s influencery a další konzultační služby. Tato spolupráce je zaměřena na maximální podporu obchodního růstu společnosti Danone v těchto dvou zemích.
Elmarco je světová špička v průmyslové výrobě zařízení a technologických celků, které zajišťují produkci nanovláken z široké škály polymerů. Disponuje celosvětovým záběrem od USA, Německa, Itálie až po Indii, Čínu a Japonsko. Společně s klientem vytváří Marketup univerzální, ale nezaměnitelný Brand Narrative. Následovat bude tvorba obsahová strategie a její využití ve všech B2B obchodních a marketingových aktivitách. Součástí spolupráce je také tvorba a správa Lead generation kampaní a konzultace v oblasti LinkedInu a dalších sociálních sítí.
Skupina EBM, která působí v oblasti rezidenčního developmentu, spoléhá na Marketup v oblasti získávání zájemců o bydlení. Marketup zajišťuje realizaci efektivních leadovacích kampaní pro její jedinečné projekty a poskytuje podrobný online reporting, který pokrývá všechny klíčové aspekty těchto kampaní.