Data & Technology
V technologickém týmu koncentrujeme know-how z oblasti technologií, webové a datové analytiky, UX, SEO, mailingu a reportingu. Společně stavíme technologické řešení pro Marketup a taky datové nástroje pro naše klienty na technologiích Google Cloud Platform. Naše rozhodnutí a řešení se vždy zakládají na datech. Naší misí je zlepšit výsledky našich klientů ve světě digitálu i za jeho hranicemi.
Volné pozice
Jakub Nikodym - CTO & CRO
Přečtěte si, jak Jakub přistupuje k vedení týmu.
Co máš za sebou?
Prošel jsem malými firmami. Byl jsem v korporátu, který nefungoval i v takovém, který fungoval. Tvořil jsem na volné noze a zažil startup růst i padat ke dnu. Zažil životní úspěchy i pády. Kariérně to byla docela jízda, pokud chcete vědět více mrkněte na LinkedIn.
Co od lidí očekáváš?
Lidský přístup - Každý člen týmu i Marketupu je jiný a má v životě odlišné priority, cíle a sny. Snažím se to respektovat a ke každému individuálně přistupovat. Podobnou ohleduplnost naopak čekáme i od všech ostatních nazpět.
Selský rozum - Řešíme řadu technicky složitých problémů, které bez znalostí a zkušeností neobejdeme. V 80 % případů ale běžná logika a zamyšlení postačí k řešení.
Vlastní motor - V Marketupu nevodíme lidi za ruku. I junior má u nás prostor přijít s nápadem a realizovat velké věci. Stačí jen chtít.
Zodpovědnost - Dáváme lidem velkou míru volnosti, na oplátku očekáváme, že si uvědomí zodpovědnost, kterou tím získají. Nejen vůči mně, ale také ke klientům a kolegům.
Co o tobě říkají lidé, s kterými pracuješ?
Jsem na čísla. Fakt hodně. Mám hromadu nápadů a vidím hodně do budoucna. Jsem takový vizionář. Lidi mě proto musí občas postavit nohama zpátky na zem. 🙂 Těžko říci něco více. Stavte se k nám na Den na zkoušku a zjistíte sami.
Co považuješ za důležité při vedení lidí?
Každý člen týmu má svou důležitou roli. Chci, aby v Marketupu byli lidé z toho důvodu, že je práce baví a dává jim smysl.
Mým úkolem je, aby měli všichni pro práci to, co potřebují, mohli se soustředit opravdu na to, co jim jde nejlépe, a navzájem si v týmu dokázali pomoci. Věřím, že tak dokážeme budovat pro klienty i Marketup ty nejlepší inovace v oblasti Dat & Technologií. Navíc v týmu, se kterým je opravdu sranda.
Odkud čerpáš energii a co děláš, když nepracuješ?
Práce je hodně mentálně náročná, takže nejvíce vypnu při fyzických aktivitách. Volný čas trávím hlavně s dětmi, ženou a psem. Když pak dům usne, porovnávám ceny nemovitosti, nebo stavím projekt wedata.pro.