Zuzana Štefanková
6. 8. 2025
Přečíst článek

Po pěti letech vývoje v malém týmu se původní plánovací nástroj pro projekty proměnil v nepostradatelný pilíř naší agentury. Centrální mozek je webová aplikace, která spojuje firemní procesy, data i finance na jednom místě. Zároveň automatizuje rutinní úkoly a tím zvyšuje efektivitu každého člena v týmu.
Jak to všechno začalo?
Na začátku stál jasný cíl: zjednodušit tvorbu a sjednotit formu objednávek pro klienty. Chtěli jsme mít pod kontrolou mediální kampaně, KPI a fakturaci od account planningu až po detailní rozpad na taktiky a období. Malý tým vývojářů a plannerů nasadil první verzi a odstartoval tak unikátní cestu k internímu ekosystému.
Srdce pro Business Intelligence.
Během let jsme sjednotili datovou architekturu a doplnili přehledy revenue o vytížení týmů i cash flow. Data z Centrálního mozku dnes táhnou naše BI dashboardy, a to ať už plánujeme další kvartál, kontrolujeme rozpočet nebo ladíme dlouhodobý byznys plán, všechno čerpá z jediné databáze.
Denní společník všech rolí.
Když jsme ještě přidali time tracking a správu kapacit zaměstnanců, tak se Centrální mozek stal každodenním nástrojem specialistů, accountů i manažerů. Hodiny strávené na projektech, reporty, smlouvy nebo interní wiki jsou nyní dostupné na pár kliků a člověk už nemusí přepínat mezi desítkami systémů.
Chytré vychytávky, které šetří čas.
Notifikace do Slacku, automatická kontrola vyčerpaných budgetů, řízení fakturace či interní WIKI, měření docházky nebo plánování dovolené: to jsou jen některé z funkcionalit, díky kterým odpadá spousta rutinní práce. A protože jsme datově orientovaní, pravidelně měříme pNPS (spokojenost uživatelů s produktem), sbíráme zpětnou vazbu a na jejím základě upravujeme priority vývoje stanovené v roadmapě.
Co nás čeká dál?
Ačkoli Centrální mozek zatím funguje jako interní nástroj, intenzivně pracujeme na spuštění přívětivého klientského rozhraní. Díky němu budou mít naši klienti na jednom místě přehled všech objednávek včetně možnosti snadného elektronické podpisu, ale i okamžitý přehled faktur a report o stavu kampaní. Naše pětiletá expertíza v agilním vývoji, modulární architektuře a API-first přístupu zaručuje, že nástroj nejen šetří čas a udržuje data v dokonalém pořádku, ale je i plně škálovatelný pro další expanzi naší agentury.
„Jsme pyšní na to, že vyvíjíme vlastní webovou aplikaci, která šetří čas nejen nám, ale brzy usnadní práci i našim klientům,“ dodává Natálie Kolářová, Head of Product agentury Marketup. Centrální mozek je výsledkem pětileté cesty, neustálých vylepšení a zapálení pro data a efektivitu.