Marketup získal ocenění Czech Superbrands 2021

Martin Müller 31. 1. 2021
Marketup
Marketup

Nový rok jsme odstartovali ve velkém stylu. Naše agentura uspěla mezi značkami nominovanými v programu Superbrands 2021 a byla oceněna titulem CZECH BUSINESS SUPERBRANDS 2021.

Superbrands je globální iniciativa, která funguje v 90 zemích světa a od roku 2013 působí i v České republice. Každoročně v naší zemi oceňuje vedle 40-50 spotřebitelských značek také 15-20 firem, které pracují pro B2B klientelu. Značky se nemohou samy přihlásit, na základě ekonomického scoringu je nominuje nezávislá výzkumná agentura Bisnode (spadající do skupiny Dun & Bradstreet) z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. 

Vítěze následně vybere odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Hlavními hodnotícími kritérii jsou ekonomické ukazatele firmy, známost, budování brandu, inovace či prestiž.

Pro rok 2021 získal ocenění v oboru reklamních a marketingových agentur právě Marketup.

"Ocenění Superbrands nás příjemně překvapilo. Považujeme ho za uznání naší dosavadní činnosti a zároveň i závazek do budoucna, abychom neusnuli na vavřínech a i nadále našim klientům přinášeli práci, která je pro jejich byznys přínosná a užitečná." říká Miroslav Král, CEO Marketup.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .