Rozšiřujeme své portfolio o čtyři významné klienty

Gabriela Martinčeková 28. 5. 2025
Marketup
Marketup

Oznamujeme navázání spolupráce se čtyřmi novými klienty napříč několika odvětvími. Agentura si tím udržuje více než 40% úspěšnost v tendrech i letos. To potvrzuje, že je preferovaným partnerem pro silné značky v oblastech strategie, kreativy, 360 marketingové komunikace a marketingových technologií.

Noví klienti a rozsah služeb

  • Caffè Vergnano

Prémiová italská značka kávy Caffè Vergnano, která je součástí portfolia společnosti Coca-Cola HBC, zaznamenává na českém trhu dynamický růst a postupně si zde buduje silnou pozici. Agentura Marketup pro ni připravuje brandovou kampaň s cílem podpořit další expanzi napříč různými segmenty a zvýšit povědomí o vysoké kvalitě a tradici sahající až do roku 1882.

  • AMBER PLASMA

AMBER PLASMA a.s., zdravotnická společnost specializující se na odběr krevní plazmy a součást francouzské skupiny LFB, bude těžit z plného digitálního servisu od Marketupu – od správy sociálních sítí přes obsahový marketing až po datově řízené online kampaně.

  • TERAFEST

Vedoucí evropská značka ve výrobě prémiových kompozitních teras, fasád, TERAFEST, svěřil Marketupu správu PPC kampaní, UX a SEO optimalizaci, aby oslovil co nejširší počet zákazníků, podpořil svůj růst a zvýšil povědomí o značce.

  • VILEDA/Freudenberg 

Přední výrobce domácích čistících pomůcek značky Vileda, společnost Freudenberg, si vybrala agenturu Marketup pro kompletní digitální servis, včetně správy výkonnostních kampaní, brandových kampaní a e-commerce kanálů. Agentura tak nahrazuje dosavadního poskytovatele, společnost Fragile media.

„Každá nová spolupráce je pro nás závazkem i motivací. Chceme být partnerem, který aktivně pomáhá klientům růst. Těší nás, že nám tyto značky svěřily důvěru – a my jim to vrátíme dosahovanými výsledky v naší spolupráci,“ říká Milan Kubát, Head of Growth and Business Development, Marketup.

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče