Marketup zvítězil v tendrech pro XXXLutz, Pražskou plynárenskou a AXA Assistance
Hlásíme vítězství v tendrech pro tři významné značky.
Spolupráci jsme uzavřeli s dodavatelem energií Pražskou plynárenskou, pojišťovnou AXA Assistance a nábytkářským řetězcem XXXLutz. Sjednaná spolupráce na nových klientech obsahuje nejen digitální mediální strategii a správu digitálních kampaní napříč kanály, ale také kreativní strategii, produkci či datové služby.
Pro klienta AXA Assistance komplexně zastřešujeme digitální aktivity v Česku, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku i Rakousku. V Česku navíc řešíme i obsahový marketing. Kromě toho pomáháme celému regionu s datovými projekty, pracujeme na komplexních dashboardech a benchmarkingu pro sledování a vyhodnocování digitálních aktivit.
Jan Čupa za AXA Assistance a Tomáš Ševčík za MarketUP.
“V rámci datových zdrojů plánujeme segmentovat zákaznickou i affiliate databázi a využít je například i v mailingu,” dodává náš projektový manažer Jiří Typlt.
Výkonnostní marketing i brandové kampaně
Pro Pražskou plynárenskou náš tým zajišťuje vše od kreativní strategie, produkce, brandových kampaní až po výkonnostní marketing, jehož hlavním cílem je generování leadů. Klient využívá také náš vlastní nástroj Visibility Booster.
“Pomocí nástroje MarketUP Visibility booster maximalizujeme v kampaních našich klientů čas strávený s reklamním formátem. Na kampaních Pražské plynárenské nakupujeme viditelnou dobu reklamy o 39,7% levněji oproti běžné optimalizaci,” vysvětluje princip fungování nástroje Visibility Booster šéf našeho analytického a technologického týmu Jakub Nikodym.
Visibility Booster zřejmě využije také rakouský nábytkářský řetězec XXXLutz, který loni na podzim převzal síť prodejen svého rivala Kika. Ty by se měly již brzy přebarvit, doplnit je má rebrandingová kampaň.
Marketingové zkušenosti a nový typ reportingu
Pro XXXLutz jsme během prvních třech měsíců spolupráce úspěšně nastartovali kompletní výkonnostní marketing pro Česko. “Největší výzvou pro nás byla konsolidace výkonnostních aktivit XXXLutz a Kika spolu s implementací nového reportingu v období, kdy český e-commerce zaznamenal růst v desítkách procent. V následujících měsících se budeme soustředit především na otevření slovenského trhu,” říká digitální stratég Jakub Matoušek z MarketUP.
Na XXXLutz uplatňujeme naše bohaté zkušenosti z retailu, který patří mezi naše klíčové vertikály, a rovněž zkušenosti získané z nábytkářského segmentu. V letech 2014 až 2018 jsme již pracovali pro Sconto nábytek.
Kromě XXXLutz, AXA Assistance a Pražské plynárenské pracujeme v Česku například pro BILLU, T-mobile, Decathlon, Bonavitu, Orkla Foods Česko a Slovensko, Unihobby či Seditu. Jako certifikovaná agentura Googlu pro exportní aktivity pomáhá také klientům jako A3 Sport, Muziker či Jablotron s exportem na zahraničních trzích.