Anton Zelenko
30. 9. 2022
Přečíst článek
Marketup zvítězil v prestižní soutěži LEMUR, k tomu přidal 3. místo
19. 6. 2023
V letošním ročníku prestižní soutěže LEMUR 2023 – Česká cena za PR vybírala porota z rekordních 329 přihlášek. I v takto vysoké konkurenci byl Marketup úspěšný, když se umístil na 1. a 3. místě s projektem „Obálka časopisu Forbes vytvořená robotem ABB“. Díky vítězství v jedné z hlavních kategorií navíc postupujeme do mezinárodní soutěže SABRE Awards.
Kreativní tým Marketupu ve složení Andrej Štuk, Patrik Singer, Aneta Hrončeková Kolajová a Anton Zelenko dokázal společně s klientem ABB Robotika vytvořit vůbec první obálku časopisu namalovanou robotem. Cover podzimního technologického speciálu Forbes NEXT z podzimu 2022 přitáhl svou unikátností pozornost a chválu jak ze strany klienta, tak z marketingového oboru – zejména tím, že dokázal neotřelým a odvážným způsobem oslovit úzký B2B segment.
„Mám velkou radost, že jsme dosáhli dokonce dvojitého úspěchu v klání nejúspěšnějších PR projektů. A to tím spíš, že nejsme specializovaná PR agentura, ale full-service agentura poskytující služby integrované marketingové komunikace. Poděkování patří jak našemu kreativnímu týmu, tak i klientovi ABB a magazínu Forbes,“ říká Miroslav Král, CEO Marketup.
„Náš tým připravil pro klienta komplexní brand narrative, jenž se stal základem pro budoucí úspěch. Zacílení na B2B segment přes titulku a článek ve Forbesu byl pouhý začátek celé komunikace. Další významná vizibilita byla zajištěna na technologické konferenci NEXT Big Thing a prostřednictvím online kampaně. Tyto vydařené aktivace dokonce využila i globální divize ABB Robotics pro komunikaci na svých sociálních sítích.“
Porota udělila Marketupu 3. místo v kategorii Průmysl. Zlatého ocenění projektu jsme pak dosáhli v kategorii Business-to-Business. Detaily o celém projektu si můžete přečíst zde.
Jak si robot poradil s titulkou časopisu si můžete prohlédnout v tomto videu: