Z prestižní Effie si odnášíme bronz! Díky kampani pro Pribináček Sportík

Marketup 27. 11. 2022
Marketup
Marketup

Zdravá radost, která je schválená nejen mámou, ale i porotou Effie. Z prestižní marketingové soutěže jsme si s radostí odnesli sošku za třetí místo v nabité kategorii Aktivační marketing!

Nový produkt, dvě rozdílné cílové skupiny, vysoká konkurence. S tím vším se musel při vstupu na trh popasovat jogurtový nápoj Pribináček Sportík Bifido, jehož aktivační kampaň jsme spouštěli na podzim roku 2021. A že se nám to povedlo víc než dobře, dokazuje bronzové umístění v marketingové soutěži Effie 2022!

„Kampaň pro Pribináček Sportík měla skvělé výsledky nejen marketingové, ale i obchodní,“ říká Miroslav Král, CEO Marketupu. „Už od začátku jsme jí hodně věřili, protože kreativa se našemu kreativnímu týmu velmi povedla a ta vždy hraje hlavní roli v úspěchu kampaně. Velmi dobře zafungovala i aktivační kampaň, kterou připravil náš social a mediální tým.“

Výsledek se dostavil nejen v nominacích ve všech třech kategoriích, kam jsme společně s klientem Savencia Fromage & Dairy Czech Republic kampaň přihlásili, ale i v podobě bronzové Effie v kategorii Aktivační marketing. „Všichni máme velkou radost, že naše první přihláška do globální marketingové soutěže Effie skončila úspěchem. Už teď víme o dalších kampaních, se kterými budeme soutěžit v příštím roce!“ dodává Král.

Děkujeme klientovi za úspěšnou spolupráci a těšíme se na další výzvy!

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .