Retail
Launch největšího kuchyňského studia XXXLutz
Příkladná fullservisová spolupráce
Prodávejte více a lépe skrze kampaně s měřitelným dopadem na váš byznys
Používáme pokročilou analytiku i automatizaci kampaní a optimalizujeme kampaně tak, aby byly pro klienta co nejziskovější. 93 % všech online interakcí začíná ve vyhledávači. Buďte tam, kde jsou vaši zákazníci.
Chcete být vidět ve vyhledávačích? A věděli jste, že většina PPC prokliků přichází z mobilu nebo že přes 50 % firem nemá PPC kampaně optimalizované? V kombinaci s pokročilou analýzou klíčových slov a správnou optimalizací vám přitom mohou přinést objednávky, zákazníky i vyšší obrat.
Správně nastavená kampaň zasáhne uživatele v pravou chvíli. A kliknutí na PPC reklamu pak zvyšuje pravděpodobnost nákupu o 50 %. Díky optimalizaci na návratnost investic jsou PPC kampaně pro e-shopy jedny z nejefektivnějších a velmi brzy se projeví na vašich tržbách.
Product Listing Ads (PLA kampaně) patří k nejvýkonnějším formátům v systémech Google Ads a Sklik. Zobrazují se ve vyhledávání spolu s textovými inzeráty, ale narozdíl od nich komunikují produkty vizuálně, včetně ceny a dalších informací. PLA kampaně pro e-shopy umíme velmi dobře automatizovat a spravovat, například i díky úpravám XML feedu.
Máme vlastní pokročilé nástroje pro automatizaci skrz Big Query či pro reporting v Data Studiu. Díky tomu vidíme výsledky (nejen) kampaní v širším kontextu a můžeme na ně pružně reagovat, ideálně ve spolupráci s klientem. 76 % firem se investice do marketingové automatizace vrátí do roka. Jste připraveni?
Nastavit remarketing umí dnes skoro každý. Ale je velký rozdíl pustit jednu kreativu na všechny návštěvníky webu za posledních 30 dní, nebo dodatečně představit vaši službu a produkty jen těm uživatelům, kteří z webu odešli bez požadované akce, a časem z nich udělat platící zákazníky. My volíme druhý, trochu náročnější, ale o to efektivnější přístup.
Retargeting zvyžuje pravděpodobnost nákupu o 70 %, ale nerelevantní reklama zákazníka naopak odradí. Dynamický remarketing jim zobrazí produkty, které si na vašem e-shopu prohlíželi, a doplní je dalšími, o které by mohli mít zájem. To vše na základě pokročilé automatizace a optimalizace na návratnost investic.
Kvalitní lead je jako zaháčkovaná ryba, kterou už stačí jen vytáhnout z vody. Umíme vytvořit kampaně zaměřené právě na generování leadů, které se posléze změní v platící zákazníky. Máme na to osvědčené postupy ze sféry digitálního marketingu, které rádi použijeme i u vás.
Umíme udělat kampaň na jakýkoliv byznys model. Chcete oslovit manažery, ředitele a decision-makery nebo vedoucí konkrétních oddělení? Zacílíme, připravíme a doručíme výsledky. S B2B komunikací v online marketingu máme lety prověřené zkušenosti.
„Oceňujeme proaktivní přístup agentury a šíři služeb, kterou podpořila otevření kuchyňského studia. Na počátku byla příprava kreativního konceptu, jednání s Romanem Stašou a hledání propojení v rámci soutěže MasterChef. Profesionálně byl zrealizován i VIP event a další aktivity. Celou online mediální kampaň charakterizovalo také kontinuální měření úspěšnosti a přepočet investice vs. získané kontakty na plánování kuchyní. Velmi dobře tak máme změřeno, jakých výsledků kampaň dosáhla – ať už se týká zvýšení povědomí o značce, nebo generování leadů a ceny za jeden lead.“
Marketing Manager, XXXLutz
"Cílový plán kampaně byl pokořen již v prvním týdnu soutěže. Spotřebitelská soutěž pro značku Sedita se tak stala nejúspěšnější v historii celé firmy. Na spolupráci nejvíce oceňuji komplexní přehled v nejnovějších trendech a proaktivita každého člena týmu."
Brand Manager, I.D.C. Praha
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky