Zvýšení povědomí o značce BMW Invelt

BMW

Brandové kampaně Sociální sítě Linkbuilding

Připravili jsme pro BMW Invelt strategii a zajistili exekuci dlouhodobého budování značky na sociálních sítích

Marketup
Marketup
4 300 000

zásah uživatelů na Instagramu i Facebooku

440 000

celkový engagement

Marketup

Challenge

Rozhýbat opomíjený social

Firma s 25 letou historií a zároveň jeden z nejstarších partnerů BMW v České republice. To je lety ošlehaný, zkušený Invelt. S obří nabídkou aut, největšími showroomy, servisem a lifestylovým e-shopem to bylo pěkné sousto. A po nás chtěl hned dvě věci. Zvýšit počet leadů a přímých prodejů, ale taky pořádně nakopnout brandovější sociální sítě. Jak jsme se s tím poprali? V digitálních kampaních bylo na čem stavět, social kampaně jsme vzali pěkně z gruntu

How to

Dáváme social kampaním hlavu a patu

Strategií bylo již od počátku vybudovat větší povědomí o značce spolu s vyšším zásahem cílové skupiny automotive. S tou jsme už měli zkušenosti a věděli, že chceme uživatele oslovit na co nejvíce platformách. Proto jsme zvolili jak Facebook, tak Instagram. 

Došlo nám, že když to správně načasujeme a zvolíme ty pravé formáty, budou se kampaně krásně doplňovat i napříč platformami. K tomu jsme využili kombinaci brand awareness, reach a traffic optimalizací s vyšší frekvencí zobrazení. 

Témata i timing socialu jsme díky in-house přístupu sladili s kampaněmi v digitálu. Nenápadně jsme tak zvýšili frekvenci reklamy, získali větší odezvu od cílové skupiny a ve finále nakopli počet prodejů. Sdílení know-how napříč různými typy kampaní je jednou z největších výhod, kterou oceňujeme každý měsíc. 

Facebook Inveltu byl již nějakou dobu funkční, nicméně Instagramový profil jsme zakládali teprve u nás. Jak uchopit komunikaci tolika druhů vozů včetně motorek a specifického, legendárního sub-brandu MINI? Nápad byl jasný. Co řádek, to barva. Co sloupec, to jednotlivé vozy (MINI, moto, auto). Tak vznikl elegantní katalog portfolia BMW.

A co takhle využít ambasadory Inveltu? No jasně! Proto se na profilu objevily hvězdy jako Jaromír Jágr, Radek Štěpánek nebo Aňa Geislerová.

Komunikaci širokého spektra témat jsme pak rozdělili do kategorií servis, showroomy, novinky, nabídky, slevy nebo lifestyle.

Služby pro klienta

Impact

Jak změřit povědomí o značce?

4 300 000 zásah uživatelů na Instagramu i Facebooku
440 000 celkový engagement

Za rok a půl vzájemné spolupráce jsme na Facebooku zasáhli téměř 3 miliony 800 tisíc uživatelů. Dle výsledků placených reklam jsme oslovili každého unikátního uživatele celkem 7,7 krát. A to už je z hlediska budování povědomí slušný výsledek. 

Za obě sítě to dělá celkový zásah 4 miliony 300 tisíc uživatelů jen za brandové social media kampaně. V rámci této komunikace jsme navíc obdrželi přes 440 400 přímého zapojení od uživatelů, a to v podobě komentování, sdílení, lajkování, nebo třeba prohlížení si fotek modelů aut.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308