Dlouhodobé digitální kampaně

BMW Invelt

Sociální sítě Performance SEO

Dodali jsme marketingu BMW Invelt motor. Podívejte se s námi pod kapotu

Marketup
Marketup
50 %

zvýšení návštěv webu po převzetí kampaní.

8 400 leadů

tedy potenciálních zájemců o koupi prémiového vozu.

Marketup

Challenge

Naskakujeme do rozjetého závodu

Kompletní portfolio BMW AG pod jednou střechou. 25 let zkušeností. Evropská špička ve službách i velikosti prodejní plochy. Náš klient BMW Invelt to uměl dobře už dávno před tím, než se na nás obrátil. Posunout špičku v oboru ještě o krok dál, to už je pořádná výzva.

Zadání znělo jasně: pořádně nakopnout online byznys Inveltu. Ukázat zákazníkům značku v těch nejlepších barvách, dostat je na web a tam je pošťouchnout k vyplnění a odeslání kontaktního formuláře. A k tomu ještě zařadit vyšší rychlost na sociálních sítích.

--> Marketup

How to

Zařazujeme vyšší rychlost

Naši stratégové dali hlavy dohromady a postavili klientovi kampaňový mix sestávající z always-on výkonnostní komunikace a sezónních kampaní pro jednotlivé modely nebo řady.

Kromě konverzí jsme si posvítili i na kreativu na sociálních sítích, kam jsme přinesli naše interní know-how.

Na sociálních sítích jsme se zaměřili hlavně na Facebook a Instagram, kde připravujeme klasické posty, carousely, soutěže a další obsah. Nejlépe nám fungují kampaně Lead Ads, díky kterým sbíráme kontakty uživatelů, kteří mají zájem o konkrétní model vozu nebo motorky.

Cílem bylo komunikovat značku a benefity Inveltu soustavně a co možná nejvýrazněji. Naším receptem je kombinace pokročilé strategie, práce s daty a odvážné kreativy.

Služby pro klienta

Impact

Protínáme cílovou pásku a jedeme dál

50 % zvýšení návštěv webu po převzetí kampaní.
8 400 leadů tedy potenciálních zájemců o koupi prémiového vozu.

K nastaveným cílům jsme nakonec nedošli. Ne, my jsme totiž došli mnohem dál. Celkový počet konverzí přesáhl za rok 8 427, což je u segmentu prodejců prémiových automobilů skvělý výsledek. Přivedli jsme na web přes téměř 360 000 návštěvníků při celkovém počtu 122 723 340 impresí. 

Všechny zmiňované metriky jsme splnili nad plán. U návštěv webu jsme se dostali dokonce na 175 % původního cíle. U Facebookových Lead Ads nás ve 2. a 3. čtvrtletí minulého roku stál jeden lead v průměru 197 Kč.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308