Influencer marketing na Instagramu

Sedita

Brandové kampaně Kreativa a produkce Sociální sítě

Zásah ve statisících skoro bez reklamy? Makeup a oplatky spolu prostě ladí.

Marketup
Marketup
250 %

nárůst počtu sledujících za 14 dní.

280 000

oslovených uživatelů za téměř nulové finanční podpory.

Marketup

Challenge

Najít fanoušky, kteří si zamilují Milu a Milana

Profil mila_sedita jsme na Instagramu spolu s klientem založili v prvním čtvrtletí roku 2020 a začali na něm rozvíjet příběh Milana a Mily – páru, který miluje oplatky Mila. Komunikaci jsme hned zpočátku podpořili kampaněmi s velkými dosahy, ve kterých jsme během měsíce a půl zasáhli 550 000 unikátních uživatelů a dosáhli přes 1,3 milionu zobrazení. Detailněji si o spuštění profilu můžete přečíst více na našem blogu v článku Láska, oplatky a reklama.

Nešlo tedy o skokové zvednutí sledujících, jako spíš o oslovení těch, kteří už s profilem zůstanou a budou ho dlouhodobě sledovat. U takových uživatelů je totiž mnohem vyšší šance na interakci než u nahodilého zásahu. A každá interakce zlepšuje výkon profilu jako celku. Hledali jsme proto uživatele sociálních sítí, kterým je tato značka blízká, a vybízeli je ke sledování.

How to

Hledání opravdu autentického influencera

Vsadili jsme na kombinaci soutěže, do které se uživatelé opravdu budou mít chuť zapojit, a influencer marketingu. Pro klienta bylo velmi důležité, aby si influencer značky vážil a aby spolupráce fungovala nejen kvůli finanční odměně, ale hlavně díky opravdovému zájmu. 

Volba nakonec padla na beauty blogerku a youtuberku @petralovelyhair, která má oplatku Mila spojenou se svým dětstvím a sama o ní v minulosti několikrát hovořila se svými fanoušky na instagramovém profilu.

Proč jsme se rozhodli spolupracovat právě s Petrou? 

  • autentický zájem o značku

  • relevance cílové skupiny (primárně ženy, 18+)

  • vysoký počet sledujících (241K followers)

Petra vyhlásila soutěž o roční zásobu Mila oplatky na svém instagramu a podpořila ji šesti stories. Úkol pro soutěžící byl jasný. Vyfotit se s originálním líčením v barvách Mily. Podmínkou bylo sledování profilu Petry i profilu @mila_sedita. Na výherce čekalo 365 oplatek Mila. 

Služby pro klienta

Impact

Nárůst relevantních sledujících

 250 % nárůst počtu sledujících za 14 dní.
280 000 oslovených uživatelů za téměř nulové finanční podpory.

Během 14 dní se nám podařilo zvýšit počet sledujících o 444 unikátních uživatelů, což v tu chvíli činilo nárůst o 250 %. Čísla z Petřina profilu jsou taky působivá a dokládají, že dělat influencer marketing má smysl. Konkrétně to dopadlo takto:

  • Zásah Petřiných příspěvků celkem = 280 000 oslovených uživatelů

  • Zobrazení Petřiných příspěvků celkem = 372 664 zobrazení

  • Interakce s Petřinými příspěvky celkem = 1 245 interakcí

  • Zapojených soutěžících = 50+

Uvedené počty zahrnují pouze dosahy z profilu Petra Lovelyhair bez dosahů získaných od jednotlivých soutěžících. Soutěž byla podpořena reklamou s nízkým rozpočtem v hodnotě 500 korun. Více než padesát soutěžících předvedlo skvělou práci, za kterou by se nemusel stydět ani profesionální maskér.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308