Inovace ve tvorbě mediaplánu

Tomáš Ševčík, COO 21. 2. 2021
Marketup
Marketup

Již dlouho v agentuře řešíme nutnost zjednodušit práci projektovým manažerům a obchodnímu oddělení při mediálním plánování a zároveň centralizovat uložení všech dat tak, abychom je mohli využívat k reportingu a propojovat je i s daty z jiných systémů. Doposud jsme nenašli vhodný nástroj, který by tuto specializovanou činnost řešil, proto jsme se rozhodli, že tento systém vytvoříme s vybraným partnerem.

Vzhledem k tomu, že je vývoj takové aplikace náročný jak po stránce potřebných specialistů, tak po stránce finanční, rozhodli jsme se využít dotačního programu Pražský voucher. Marketup tak v roce 2020 získal, díky tomuto programu, podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou prostřednictvím Operačního programu Praha – pól růstu ČR a čerpanou přes 4. výzvu Pražský voucher na inovační projekty (reg. č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_025/0000605). Podpora je mířena na projekt s názvem „Systém pro podporu agilního přístupu k zákazníkům prostřednictvím centralizace mediálního plánování“. Očekávaným výstupem projektu je vytvoření systému centralizujícího tvorbu a správu mediaplánů s návazností na další procesy v naší firmě. Zcela nové zpracování mediaplánů bude počítat s nárůstem klientů i s novými službami. Systém bude umožňovat agilní přístup ke klientům a bude připraven na modulární rozšiřování v budoucnu. Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Veškerá administrativa spojená s žádostí a jejím schvalováním byla překvapivě docela jednoduchá a transparentní a vše se stihlo v průběhu dvou měsíců na podzim 2020 bez nutnosti využití jakýchkoli poradenských či zprostředkovatelských služeb.

Celý projekt řídí Jakub Nikodym Head of Data and Technology a participují na něm kolegové i z dalších oddělení, především projektoví manažeři, kterým má být systém ušit na míru.

Jako partnera pro návrh a realizaci jsme si vybrali České vysoké učení technické v Praze, konkrétně Fakultu informačních technologií. Jedná se o projekt, kde kromě vývoje a dodání příslušné aplikace umožníme studentům a doktorandům účast na reálném projektu a zprostředkujeme jim tak kontakt přímo s praxí.

Celý projekt je plánován na období leden – květen 2021, ale i po tomto datu bude celý systém dále vyvíjen a počítáme s tím, že bude dále integrován do celé IT infrastruktury naší společnosti. Věřím, že se tento první krok podaří a že i spolupráce s Fakultou informačních technologií bude nadále úspěšně pokračovat.

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .