Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takových klientů je Sedita se svými Horalkami.

Při tvorbě kampaní se vždy snažíme přijít s něčím novým. Tentokrát před námi stál náročný úkol, zopakovat úspěšnou kampaň od Horalek, kterou jsme zrealizovali v průběhu roku 2018. 


AR: Brána do světa nové reality

Hlavním poselstvím kampaně bylo připomenout produkt a informovat spotřebitele o soutěži. Cílová skupina byla velmi široká, protože Horalky v životě ochutnal už prakticky každý. Kampaň spojená se spotřebitelskou soutěží si kladla za cíl podpořit prodeje v kamenných obchodech. Soutěž byla naplánovaná na období 1. 5. – 30. 6. 2019.

K dosažení stanovených cílů jsme pojali kampaň ze široka. Hlavním pilířem se stal YouTube. Zvolili jsme úspěšnou a vyzkoušenou taktiku Ad Sequencing s využitím čtyř po sobě jdoucích videospotů. První tři patnácti vteřinová videa komunikovala pravidla soutěže a informace o cenách. Poslední video ve formátu 30s sloužilo jako souhrn všech předchozích videí a tutorial ke hře. 

Jak v úvodu článku zaznělo, prošlapávání nových a nepoznaných cest je nám vlastní. I proto jsme ve spolupráci s francouzskou agenturou Kalank vytvořili a jako druzí v českém prostředí uvedli na trh unikátní hru na mobilní telefony odehrávající se v Augmented reality (rozšířené realitě).

Rozšířenou realitu je možné vnímat jako reálný obraz světa doplněný o počítačem doplněné objekty. Přes internetový odkaz se návštěvník jedním klikem dostane do AR hry. Mini ve hře se pak ovládá pohybem hlavy nebo rukou ve stylu virtuálního volantu.


A čím je #HoralkyMiniGame tak zajímavá?

  • Jako vůbec první jsme AR hru zakomponovali do kampaně v segmentu FMCG.

  • Je hratelná přes Facebook kameru, pohyb autíčka se ovládá hlavou.
  • Hra poběží i po skončení soutěže/kampaně.
  • Nejvyšší dosažené skóre sdílí uživatelé s hashtagem #HoralkyMiniGame do feedu na Instagramu.
  • Hlavní výhrou je zapůjčení vozu Mini Countryman na jeden víkend.
  • Za první týden hra zaznamenala přes 3 000 impresí, o týden později přes 6 000

Spolupráce s influencery přináší výsledky

Influencer marketing se v současné době těší čím dál větší popularitě, což ukazují i reálné výsledky z kampaní. S influencery jako agentura spolupracujeme už téměř tři roky a jejich zastoupení v našich kampaních stále vzrůstá. Abychom jejich význam přiblížili klientům, uspořádali jsme na téma influencer marketingu Business snídani, kde vystoupila čtveřice influencerů řadící se mezi ikony české scény.

Proto jsme se rozhodli influencera zapojit i do soutěže Horalek a domluvili spolupráci se zpěvákem a hercem Milanem PeroutkouZprvu jsme hledali pouze člověka, který by ve videu vystupoval jako klasický herec. Nakonec jsme se po dohodě s klientem domluvili, že oslovíme influencery, kteří jsou ve větším povědomí a to přesně Milan splňoval. Jeho role byla původně nastavena tak, že bude účinkovat pouze ve videu. Nakonec jsme komunikaci rozšířili na bannery a sociální sítě a především jsme uživatele vyzvali, aby Milana porazili ve zmíněné AR hře“, vysvětluje projektová manažerka Nicola Vavírková. 

Uděláme hvězdu i z vašeho produktu

Zaujal vás způsob, jakým v MarketUP tvoříme kampaně? Máte zájem o spolupráci nebo jenom o nezávaznou konzultaci? Pak nás rozhodně neváhejte kontaktovat.