Jak na: Facebook link ads a carousel organicky

Nicola Vavírková 19. 5. 2021
Marketup
Marketup

Carousel a Link Ads formáty jsou příspěvky, které jen tak běžný uživatel Facebooku nevytvoří. Vzhledem k tomu, že se jedná o reklamní formáty zaměřené na proklik uživatele na web či cílovou stránku klienta, tak je možné tyto příspěvky připravit pouze v reklamním účtu Facebooku.

V našem jednoduchém návodu se dozvíte, jak carousel nebo Link Ads příspěvky vypublikovat organicky, bez použití mediální podpory:

1. přes reklamní účet na Facebooku vytvořte proklikový post, tak jako kdybyste chtěli vytvořit reklamní příspěvek neveřejný na zdi, tzv. dark post

2. reklamu vypublikujte (odložte ji na pozdější datum, aby se po publikaci nesputila) a následně ji ihned vypněte, aby se nespustila vůbec

3. přejděte do sekce BM s názvem "Příspěvky stránky" - možná jej nebudete mít hned v úvodu, tak scrollujte v nabídce menu

Marketup

4. v levém menu budete mít výběr ze tří sekcí, překlikněte do "Reklamní příspěvky"

Marketup

5. následně si vyberte příspěvek, který chcete zveřejnit a v pravém rohu v roletce s názvem "Akce" vyberte možnost "Zveřejnit"

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .