SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award
Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovation! Nejen že naše videa sklízí úspěch u klientů i jejich zákazníků, jak ostatně prokazují naše výsledky Brand Liftu, ale dopad našich video kampaní navíc oceňuje i Google. Do dalšího kola prestižní soutěže postupujeme jako jediní z České a Slovenské republiky v rámci všech kategorií. O vítězství se utkáme s šesti dalšími agenturami z celého regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA).
Bojujeme o titul Video Innovation Award
Aby reklama zabodovala u cílové skupiny, musí vyprávět příběh a vyvolat emoci, o čemž jsme psali i v rozhovoru s naší novou kreativní ředitelkou. A právě video je jedním z nejúčinnějších nástrojů, jak tohoto cíle dosáhnout.
Nedávno jsme provedli porovnání výsledků našich kampaní v rámci výzkumu Brand Lift, který měří dopad video kampaní na spotřebitele. Ukázalo se, že naše výsledky jsou v porovnání s průměrem na českém a globálním trhu výrazně lepší.
Proto jsme se rozhodli utkat se o letošní titul Video Innovation Award. A slavíme první úspěch! Předčili jsme totiž všechny české a desítky zahraničních agentur. O ceny Premier Partner Awards se ucházelo na 2000 partnerů Googlu.
O našem úspěchu napsali v Marketing&Media
Náš úspěch oslovil také Média. O našem postupu do evropského kola napsal například magazín Marketing&Media hned na první stránce.
V září v Dublinu
O vítězství v rámci regionu EMEA se utkáme v září v evropské centrále Google v Dublinu s agenturami z Velké Británie, Nizozemí, Polska, Řecka a Itálie. Budeme mít šanci postoupit do globálního kola, které se koná na Google Partner Summitu v New Yorku na konci září. Držte nám palce!