Marketup
17. 11. 2024
Přečíst článek
Vítáme mezi námi Kristiána Hlouška na pozici Strategy Director
18. 11. 2024
Oznamujeme rozšíření seniorního týmu o nového člena. Je jím Kristián Hloušek, který nastoupil v září 2024 na pozici Strategy Director.
Své více než patnáctileté zkušenosti získal v agenturách Proximity, kde se zaměřoval na strategické vedení mezinárodních digitálních projektů pro klienty jako P&G nebo Mondelez, a Sixty Degrees, přední nezávislé agentuře se sídlem v Kataru, kde působil v posledních 9 letech. V regionu Blízkého východu pracoval např. na projektech pro Ahlibank, Commercial Bank Qatar, Geely, Genesis, Hyundai, Northwestern University, Ooredoo, QatarEnergy nebo Zulal Wellness Resort by Chiva-Som.
Vedle tvorby komunikačních a zejména pak digitálních strategií se Kristián podílel na projektech z oblasti brand strategy pro mnoho klientů, ať už šlo o vytvoření nové identity a uvedení značky na trh, nebo repositioning stávajících značek. Má rovněž rozsáhlé zkušenosti s marketingovými výzkumy a zaměřuje se na propojení marketingové komunikace a zákaznické zkušenosti (CX).
„Vidíme, že neustálý tlak na efektivitu vede k tomu, že marketingoví manažeři musí k marketingu přistupovat komplexně a s využitím tzv. evidence-based principů. Kristián přináší do našeho týmu jak jejich hluboké znalosti, tak praktické mezinárodní zkušenosti z mnoha odvětví. Do budoucna tak posilujeme naše kompetence právě v klíčových oblastech brand a customer experience,“ říká Miroslav Král, CEO agentury Marketup.
Kristián Hloušek je absolventem Nottingham Trent University, University of Leicester a Valar Institute, Quantic School of Business and Technology. V nedávné době dokončil rovněž program Stern Leadership Academy ve spolupráci se Stanford Graduate School of Business. V oblasti zákaznické zkušenosti je držitelem certifikace Bain Certified CX Practitioner.