

Podle slov Jindřicha Fáborského, organizátora 2. ročníku Marketing Festivalu, se má největší letošní událost pro online marketéry v ČR a střední Evropě zařadit mezi světovou špičku. Největší esa z online marketingu, včetně Avinashe Kaushika, budou sdílet své zkušenosti v Brně během třídenního maratonu na přelomu října a listopadu. MarketUP je vedle jmen jako Google či MOZ opět partnerem konference. Prodej vstupenek začíná již v pondělí 14. dubna, prvních 100 kusů lze zakoupit za speciální cenu!
Letošní Marketing Festival se koná od 31. října do 2. listopadu 2014 v Brně. Na konferenci vystoupí uznávaní marketéři, experti na PPC reklamu a webovou analytiku z celého světa. Vedle přednášek a workshopů nabídne konference účastníkům bohatý doprovodný program v podobě řady afterparty a koncertů.
Mezi přednášejícími vystoupí například:
Avinash Kaushik, světová star na webovou analytiku.
Dr. Peter Meyers, největší odborník MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete“ je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.
Martin Roettgerding, podle PPC Hero člen TOP 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě. Je autorem uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na Festivalu vystoupí s tématem Google AdWords.
Simo Ahava, který je vycházející hvězdou webové analytiky. Specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.
a mnoho dalších.
Více než dvě desítky vzdělávacích workshopů proběhnou už v pátek 31. října.
V pondělí 14. dubna startuje prodej vstupenek. Prvních 100 kusů můžete získat za speciální cenu 4.900 korun! Další se budou pohybovat v cenové relaci od 5.900 do 8.000 korun.
Podrobné informace včetně možnosti online nákupu vstupenek najdete na webových stránkách festivalu www.marketingfestival.cz.
V následujících měsících vás budeme na blogu MarketUP informovat o dalších zajímavých přednášejících, od kterých se na Marketing Festivalu budete moci dozvědět o nejnovějších trendech a tipech z oboru.
Tým MarketUP se již na Marketing Festival 2014 těší a věří, že to bude ještě větší zážitek než úspěšný 1. ročník!