Gabriela Martinčeková
10. 2. 2025
Přečíst článek
Marketup obhájil partnerství s E.ON a zároveň rozšiřuje spolupráci
12. 2. 2025


Marketup si po dvou letech úspěšné spolupráce s E.ON opět získal důvěru tohoto předního energetického giganta. E.ON prodloužil partnerství s Marketupem na další dva roky s možnou opcí na delší období a rozhodl se rozšířit spolupráci o další klíčové oblasti.
„Prodloužení a rozšíření spolupráce se společností E.ON je pro nás důkazem, že náš tým dokáže naplňovat i ta nejnáročnější očekávání. V uplynulých dvou letech jsme prokázali zkušenosti, profesionalitu a schopnost flexibilně reagovat na rychlé změny v odvětví. Ceníme si partnerské spolupráce s předním energetickým hráčem na českém trhu a těšíme se na další kroky, které přispějí k jejich růstu a inovacím,“ uvedl Jakub Kalmar, Account Director, Marketup.
V rámci nově uzavřené dohody bude Marketup i nadále zajišťovat výkonnostní marketing s důrazem na sběr leadů pro více vertikál v oblasti prodeje energetických komodit a zákaznických řešení a také online brandovou komunikaci. Díky dosavadním výsledkům a prokazatelnému přínosu se spolupráce rozšíří o správu digitální identity a mediální plánování.
Rozhodnutí o prodloužení a rozšíření spolupráce odráží důvěru E.ON v Marketup jako strategického partnera. Tato důvěra vychází z konkrétních byznysových výsledků, které Marketup v minulých letech dosáhl, a jejich schopnosti dodávat inovativní marketingová řešení, která podporují dlouhodobý růst.
„Spolupráce s agenturou Marketup si cením nejen na profesionální, ale i lidské úrovni. Právě ta je pro mě jako náročného klienta klíčová, zejména v náročných situacích. Profesionalita, přístup k projektům a schopnost hledat řešení ve složitých podmínkách tvoří hlavní pilíře našeho partnerství v oblasti digitálního marketingu. Těším se na další roky spolupráce, obzvlášť v dynamickém energetickém sektoru, který si žádá flexibilitu a schopnost rychle reagovat na změny,“ říká Jan Homolka, Head of Digital Sales, E.ON.