Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!


Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.
Jiří Typlt, PPC Specialist
Jirka pochází z Vraného jižně od Prahy. A do online marketingu skočil rovnou po vysoké. Působil v několika agenturách a kromě PPC si pohrával i s optimalizací pro vyhledávače, copywritingem a tvorbou webových stránek. U nás ho naplno zaměstnávají právě kampaně a stará se o klienty jako FANUC, Hilti nebo AV Media.
Práci u počítače ale rád kombinuje s tou manuální. Ve volném čase se proto stará o dům a pracuje na zahradě. Naprostou většinu času ale věnuje rodině. Jak sám říká, ta je pro něj na prvním místě. Do jeho rodiny kromě ženy a dvou předškolních kluků patří také pes, kočky, papoušci, želva a křečci. Jirka jezdí na kole, plave, jachtaří a v zimě běžkuje.
Andrea Marešová, Key Account Manager
Andrea se přidala do našeho týmu poněkud netradiční cestou. Původně totiž s naší agenturou spolupracovala na straně klienta. Měla na starosti marketing a PR ve firmě Bulgari a jak sama říká, spolupráce s MarketUP jí tak nadchla, že se rozhodla přejít na naši stranu.
„Líbí se mi ta týmovost tady. Lidi si tu pomáhají a když se třeba něco nedaří, tak se semknou a společně to vyřeší. Jsme řetěz a je nás na to víc,“ vysvětluje Andrea.
Dodává také, že se jí líbí to, jak je celé prostředí onlinu rozmanité. „Mám na starosti různé klienty, různá odvětví, je to zkrátka živé. A online mě vždycky zajímal. Líbí se mi měřitelnost, kontrolovatelnost, dohledatelnost. Když si dáte inzerát do módního časopisu, tak se vytiskne, ale nikdo nikdy nezjistí, jaký měl efekt. Zatímco v onlinu když kampaň neběží podle představ, tak se s ní dá různě pracovat.“
A když se řeč stočí k optimalizacím, Andrejce radostně zasvítí oči. „Čísla mě baví. Miluju excelové tabulky. Paradoxně přestože jsem na střední propadala z matiky,“ směje se. Ve volném čase hraje golf, sportuje, chodí do přírody. Zajímá se také o seberozvoj a jak sama říká, fascinují ji „věci mezi nebem a zemí“.
Michaela Mašková, Art Director
Míša je taková kreativní volnonožka, kterou k nám do agentury přitáhl kromě Hany také dle jejích slov místní mladý a nadšený kolektiv. Baví ji vymýšlet strategie a má spoustu zkušeností s rebrandingem firem. Jak ale sama přiznává, vede takový dvojí život. “Přes den sedím v kanceláři a dělám na počítači, ale potom potřebuju jít a realizovat se v hmotnějším světě,” vysvětluje Míša. Už mnoho let se totiž věnuje keramickému sochařství. “Kromě digitální grafiky potřebuji dělat také něco, na co si můžu sáhnout a na co si můžou sáhnout i ostatní… třeba i za třicet let,” dodává.
V minulosti Míša pracovala hlavně jako freelancerka a velkou část práce odváděla na cestách. “Mladí lidé by měli cestovat. I když to má i své stinné stránky,” přiznává. “Když je člověk na cestách a musí u toho pracovat, dostává se neustále do situace, kdy hledá, kam si sednout a kde se mu bude dobře pracovat… Proto se vždycky na cestách nejvíc těším domů,” směje se. Přečtěte si celý rozhovor s ní.