Nicola Vavírková
2. 3. 2021
Přečíst článek
Carousel a Link Ads formáty jsou příspěvky, které jen tak běžný uživatel Facebooku nevytvoří. Vzhledem k tomu, že se jedná o reklamní formáty zaměřené na proklik uživatele na web či cílovou stránku klienta, tak je možné tyto příspěvky připravit pouze v reklamním účtu Facebooku.
V našem jednoduchém návodu se dozvíte, jak carousel nebo Link Ads příspěvky vypublikovat organicky, bez použití mediální podpory:
1. přes reklamní účet na Facebooku vytvořte proklikový post, tak jako kdybyste chtěli vytvořit reklamní příspěvek neveřejný na zdi, tzv. dark post
2. reklamu vypublikujte (odložte ji na pozdější datum, aby se po publikaci nesputila) a následně ji ihned vypněte, aby se nespustila vůbec
3. přejděte do sekce BM s názvem "Příspěvky stránky" - možná jej nebudete mít hned v úvodu, tak scrollujte v nabídce menu
4. v levém menu budete mít výběr ze tří sekcí, překlikněte do "Reklamní příspěvky"
5. následně si vyberte příspěvek, který chcete zveřejnit a v pravém rohu v roletce s názvem "Akce" vyberte možnost "Zveřejnit"