Business Breakfast: Značka, která rezonuje
Poznali jste zásadní vhledy do budování silné značky, která rezonuje, inspiruje a vytváří dlouhodobou hodnotu.

Naučili jste se klíčové principy, jak vytvořit značku, která osloví vaši cílovou skupinu, odliší vás od konkurence a zajistí vám dlouhodobý úspěch.
Spojení strategie a kreativity: Objevili jste, jak kreativní koncepty podporují růst značky, která vyniká na trhu a zůstává konzistentní.
Praktická inspirace: Zaměřili jsme se na to, co spojuje ty nejefektivnější kampaně a jak měřit značky a jejich komunikaci s využitím metod, které využívají podvědomé signály.
Představili jsme vám také hlavní "evidence-based" principy pro budování značky a jejich využití v praxi.
Proč jste se zúčastnili?
Tento exkluzivní formát propojuje profesionály, kteří hledají praktické rady a inspiraci pro své podnikání. Poslechněte si odborné názory, získejte nové nápady a diskutujte o tom, co funguje v dnešní dynamické době.
Harmonogram 📅
8:30 Registrace a networking
9:00 Oficiální přivítání
9:05- 10:05 Prezentace
10:05 Coffee Break/Networking
10:3O - 11:30 Moderovaná diskuze
Přečtěte si shrnutí a hlavní body z moderovaných diskusí.
Na jaké řečníky jste se mohli těšit?

Hana Kloučková
Hana je Managing Director v Confess a započala svou marketingovou kariéru ve společnosti P&G, kde získala zkušenosti s řízením značek nejen v českém, ale i mezinárodním prostředí. Následně založila výzkumnou společnost Confess, kde se zabývá zejména inovacemi.

Štefan Sarvaš
Štefan Sarvaš spojil svou marketingovou kariéru zejména se společností Mars, kde vedl výzkumné aktivity, ať už se jednalo o Prahu, Brusel, Londýn nebo Chicago. Nyní zde pracuje jako interní globální konzultant. Štefan získal Ph.D. ze sociologie na Univerzitě Karlově a spolupracuje s Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science na University of South Australia.

Daniel Seman
Daniel vede kreativní oddělení Marketupu. Svých více než 10 let pracovních zkušeností nasbíral jak v digitálních agenturách tak v čistokrevných “kreativkách”. Kreativní kampaně a content tvořil například pro Kofolu, Staropramen, Jameson, Birell, Ugo, Toyotu, Lexus, Datart, MOL, Nutellu, Kinder a další.

Kristián Hloušek
Kristián je Strategy Director Marketupu s více než 15 lety zkušeností z agentur Proximity a Sixty Degrees. Vedl strategické digitální projekty pro značky jako P&G, Mondelez, Genesis, Hyundai či QatarEnergy a podílel se na tvorbě brandových strategií, repositioningu a uvádění značek na trh. Je odborníkem na zákaznickou zkušenost (CX) s certifikací Bain Certified CX Practitioner. Absolvoval Nottingham Trent University, University of Leicester a prestižní programy na Stanford Graduate School of Business.
Pro koho byla akce určena? 👥
Brand Managers
CMOs
Seniorní marketingoví profesionálové zajímající se o kreativní strategii
Fotky z akce


































