Marketup, Plzeňská 5, Praha 5, 150 00 24. 04. 2025 08:30

Business Breakfast: Jak efektivně řídit výkonnostní kampaně

Zjistěte, jak správně plánovat, optimalizovat a vyhodnocovat výkonnostní kampaně, abyste dosáhli maximální návratnosti investic a efektivity vašeho marketingového rozpočtu.

Business Breakfast
IMG 9320 (3)

Na naší další Business Breakfast, tentokrát s podtitulem Jak efektivně řídit výkonnostní kampaně, se zaměříme na klíčové strategie, které vám pomohou dosahovat maximálního výkonu a dlouhodobého růstu.

Co vás čeká?

Budeme se věnovat efektivnímu řízení kampaní napříč marketingovými kanály, optimalizaci rozpočtů a využití automatizace pro lepší výsledky. Dále se podíváme na to, jak si nejen získat, ale i dlouhodobě udržet zákazníky pomocí retenčních strategií a personalizované komunikace.

Dalším zásadním tématem bude propojení performance marketingu a budování značky. Kde jsou limity výkonnostních kampaní bez silného brandingu? A jak správně rozdělit investice mezi krátkodobé a dlouhodobé marketingové cíle?


Harmonogram 📅

8:30 Registrace a networking

9:00 Oficiální přivítání

9:05- 10:30 Prezentace

10:30 Coffee Break

11:00 - 12:00 Moderovaná diskuse/Networking


Zaregistrujte se ještě dnes a do poznámky nám přidejte, jaké téma byste rádi probrali v moderované diskusi.

Kapacita je omezená, proto se registrujte co nejdříve. Marketup si vyhrazuje právo určit počet účastníků a schválit jejich seznam.

Na jaké řečníky se můžete těšit?

Michal Vrtiška

Michal Vrtiška

Michal druhým rokem vede performance digitální marketing ve Footshopu, což v praxi znamená zodpovědnost za 13členný tým spravující kampaně ve 20 zemích, rozpočty v desítkách milionů korun a více jak miliardové online tržby v roce 2024. Předtím téměř 10 let pracoval v agentuře Marketup, kde poslední 4 roky rozvíjel mediální tým a podílel se na kampaních pro největší klienty.

Marek Lacina

Marek Lacina

Marek je nová posila v agentuře Marketup, kde nastoupil jako Media & Digital Director. Přichází z Invia, kde vedl výkonnostní marketing pro CEE, a dříve působil v AVG (Avast), eBay či Kayak Group. Má bohaté zkušenosti z digitálního marketingu, nákupu online médií a datové analytiky, které sbíral i během sedmi let v Berlíně.

Jakub Nikodym

Jakub Nikodym

Jakub vede v Marketupu tým datových analytiků a je zodpovědný za automatizaci a tvorbu datových produktů. Znalosti Google Marketing Platform, Google Cloud Platform, Python, R a SQL dokáže plně aplikovat pro dosažení business cílů našich největších klientů. Pro klienty Marketup vyvinul mimo jiné nástroj Visibility Booster.

Přihláška na akci

Bližší informace a podrobnosti obdržíte do 24 h na váš email.

Potřebujete víc informací? Máte speciální požadavky? Ať je to cokoliv, napište nám to.