Zaostřeno na výkon
GrandOptical
Dlouhodobá strategie, která zvyšuje počet leadů i konverzní poměr webu


leadů z výkonnostních kampaní
vyšší konverzní poměr
snížení CPL

Challenge
Jak zvyšovat leady dlouhodobě
GrandOptical se na nás obrátil s cílem dlouhodobě a stabilně zvyšovat počet objednání na měření zraku v kamenných pobočkách po celé České republice. Hlavní výzvou bylo nejen přivádět nové uživatele, ale především optimalizovat konverzní cestu na webu a snížit cenu za lead.
Každý rok rostla očekávání i cíle, a bylo tedy třeba postavit strategii, která umožní škálování výsledků bez snižování kvality nebo návratnosti. Důležitou roli hrála propojená spolupráce napříč týmy – performance, UX, SEO i data.

How to
Spojení expertízy a dat
Na spolupráci s GrandOptical se podílí několik týmů v rámci agentury, a právě jejich propojení je klíč k dlouhodobému úspěchu.
Výkonnostní kampaně běží pod dohledem našeho specialisty a využívají automatizaci, přesné cílení i machine-learningové nástroje reklamních systémů.
UX a SEO tým pracuje s daty ze Smartlooku, na jejichž základě neustále optimalizujeme dopadové stránky, zlepšujeme technické parametry webu a pracujeme na zpětném odkazovém profilu. Pro technický stav webu pracujeme s nástrojem Google Search Console a Ahrefs používáme speciálně na offpage strategie pro viditelnost webu a analýzu konkurence.
Online reporting v Looker Studiu dává klientovi i nám rychlý přehled o vývoji a výsledcích.
Každé čtvrtletí probíhá setkání s klientem, kde společně analyzujeme vývoj, prezentujeme dopady změn a domlouváme strategii na další měsíce.
Impact
Výsledky, které mluví jasně
Rok 2024 přinesl zlepšení ve všech sledovaných oblastech. Ve druhé polovině roku se nám podařilo výrazně navýšit konverzní poměr u výkonnostních kampaní, a začátkem roku 2025 jsme na tento úspěch dokázali navázat dalším růstem.
Ve srovnání prvního kvartálu 2024 a 2025 jsme:
O více než 75 % leadů z kampaní
O více než 50 % vyšší konverzní poměr
O více než 30 % jsme snížili cenu za lead
Veškeré výkonnostní aktivity nikdy nejsou na úkor dlouhodobé brandové komunikaci, ale vždy se jedná o celkovou strategii tak, abychom zajistili dlouhodobý růst, a nikoliv jen nárazový skok.
„Na spolupráci s Marketupem si cením hlavně toho, že nejde jen o výkon, UX nebo SEO zvlášť, ale o chytrou kombinaci všech těchto oblastí. Právě tato synergie a dlouhodobý přístup jsou klíčové k dosažení našich cílů. Je fajn mít po boku partnera, se kterým se věci řeší napříč týmy a celé to dává smysl.“ – Petr Šenfeld, Brand and Digital Manager GrandOptical
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky