Zaostřeno na výkon

GrandOptical

Performance Data a technologie

Dlouhodobá strategie, která zvyšuje počet leadů i konverzní poměr webu

Marketup
Marketup
> 75 %

leadů z výkonnostních kampaní

> 50%

vyšší konverzní poměr

> 30%

snížení CPL

Marketup

Challenge

Jak zvyšovat leady dlouhodobě

GrandOptical se na nás obrátil s cílem dlouhodobě a stabilně zvyšovat počet objednání na měření zraku v kamenných pobočkách po celé České republice. Hlavní výzvou bylo nejen přivádět nové uživatele, ale především optimalizovat konverzní cestu na webu a snížit cenu za lead.

Každý rok rostla očekávání i cíle, a bylo tedy třeba postavit strategii, která umožní škálování výsledků bez snižování kvality nebo návratnosti. Důležitou roli hrála propojená spolupráce napříč týmy – performance, UX, SEO i data.

Marketup

How to

Spojení expertízy a dat

Na spolupráci s GrandOptical se podílí několik týmů v rámci agentury, a právě jejich propojení je klíč k dlouhodobému úspěchu.

  • Výkonnostní kampaně běží pod dohledem našeho specialisty a využívají automatizaci, přesné cílení i machine-learningové nástroje reklamních systémů. 

  • UX a SEO tým pracuje s daty ze Smartlooku, na jejichž základě neustále optimalizujeme dopadové stránky, zlepšujeme technické parametry webu a pracujeme na zpětném odkazovém profilu. Pro technický stav webu pracujeme s nástrojem Google Search Console a Ahrefs používáme speciálně na offpage strategie pro viditelnost webu a analýzu konkurence.

  • Online reporting v Looker Studiu dává klientovi i nám rychlý přehled o vývoji a výsledcích.

Každé čtvrtletí probíhá setkání s klientem, kde společně analyzujeme vývoj, prezentujeme dopady změn a domlouváme strategii na další měsíce.

Služby pro klienta

Impact

Výsledky, které mluví jasně

> 75 % leadů z výkonnostních kampaní
> 50% vyšší konverzní poměr

Rok 2024 přinesl zlepšení ve všech sledovaných oblastech. Ve druhé polovině roku se nám podařilo výrazně navýšit konverzní poměr u výkonnostních kampaní, a začátkem roku 2025 jsme na tento úspěch dokázali navázat dalším růstem.

Ve srovnání prvního kvartálu 2024 a 2025 jsme:

  • O více než 75 % leadů z kampaní

  • O více než 50 % vyšší konverzní poměr

  • O více než 30 % jsme snížili cenu za lead

Veškeré výkonnostní aktivity nikdy nejsou na úkor dlouhodobé brandové komunikaci, ale vždy se jedná o celkovou strategii tak, abychom zajistili dlouhodobý růst, a nikoliv jen nárazový skok.

Na spolupráci s Marketupem si cením hlavně toho, že nejde jen o výkon, UX nebo SEO zvlášť, ale o chytrou kombinaci všech těchto oblastí. Právě tato synergie a dlouhodobý přístup jsou klíčové k dosažení našich cílů. Je fajn mít po boku partnera, se kterým se věci řeší napříč týmy a celé to dává smysl. – Petr Šenfeld, Brand and Digital Manager GrandOptical

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308