UNI HOBBY po 5 letech s Marketupem - pětinásobný růst tržeb s PNO pod 6%

UNI HOBBY

Brandové kampaně Performance

Z 44 na 232 milionů: Jak Marketup pomohl UNI HOBBY k růstu

Marketup
Marketup
5x

vyšší tržby

3,0 %

PNO

Marketup

Challenge

Maximalizace růstu tržeb a efektivity v dynamických trzích

UNI HOBBY, významný hráč na trhu s vybavením pro dům a zahradu, navázal v roce 2019 spolupráci s agenturou Marketup na správu svých marketingových kampaní. Během šesti let dosáhli více než pětinásobného růstu tržeb a zároveň snížili PNO (podíl nákladů na obratu) na polovinu, a to navzdory významným externím výzvám, jako byla pandemie COVID-19, změny v chování spotřebitelů a ekonomické výkyvy.

How to

Klíč k efektivnímu růstu: Výkonnostní marketing, budování značky a spolupráce

Od počátku spolupráce jsme se specializovali na performance marketing, avšak od roku 2022 jsme začali realizovat i brandové kampaně, které podpořily výkonnost i povědomí o značce.

  • 2020: Pandemický rok COVID-19 přinesl změny v nákupních zvyklostech a prudký přesun zákazníků do online prostředí. S investicí přes 5 mil. Kč se tržby podařilo více než zčytřnásobit na téměř 190 mil. Kč, přičemž PNO kleslo na 3,6 %.

  • 2021: Rok postupného zotavení a adaptace společnosti. Zvýšená investice přes 9  mil. Kč přinesla tržby 310 mil. Kč a rekordně nízké PNO 3,0%.

  • 2022: Náročná ekonomická situace a rostoucí inflace ovlivnily kupní sílu zákazníků, ale i přesto jsme investicí okolo 10 mil. Kč dosáhli tržeb 196 mil. Kč při udržení PNO na 5,6 %.

  • 2023: Stabilizace ekonomiky a návrat nákupního optimismu se projevil na rostoucích tržbách, které dosáhly téměř 200 mil. Kč při investici 13 mil. Kč a PNO 6,7 %.

  • 2024: I přes přetrvávající nejistoty na trhu, jako je kolísající nálada zákazníků, se podařilo při nákladech 13 mil. Kč snížit PNO na 5,7 % a dosáhnout tržeb přes 230  mil. Kč.

Služby pro klienta

Impact

Růst tržeb, efektivity a odolnosti navzdory výzvám

5x vyšší tržby
3,0 % PNO

Za šestiletou spolupráci s Marketupem vzrostly tržby UNI HOBBY více než pětinásobně, efektivita se zvýšila a PNO se tudíž snížilo na polovinu oproti roku 2018. Výsledky ukazují, že i přes vliv externích faktorů, jako byla pandemie COVID-19, proměnlivá ekonomika či nálada zákazníků, jsme dokázali systematickou a profesionální prací reagovat na měnící se podmínky a dlouhodobě posilovat výkon kampaní.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308