Uvedení limitované edice Gamer na trh

Simply Fresh

Brandové kampaně Kreativa a produkce Sociální sítě

Tisíce mladých gamerů jsme vtáhli do rozhodování o novém sendviči

Marketup
Marketup
92 %

už po týdnu kampaně byl naměřen rekordní 92% nárůst v zapamatování si reklamy

14 000+

lidí se zúčastnilo ankety, kde se rozhodovalo o složení gamerského sendviče

Marketup

Challenge

Uvedení limitované edice sendviče Simply Fresh na trh

Značka Simply Fresh (součást skupiny Hamé), která se specializuje především na produkci baget, sendvičů a dalšího chlazeného sortimentu, patří k našim dlouholetým klientům.

V létě 2018 nás firma oslovila v souvislosti s uvedením nového sendviče na trh. Požadavkem klienta bylo celou kampaň zacílit na hráče videoher, kteří tvoří jednu ze silných skupin konzumentů výrobků Simply Fresh.

--> Marketup

How to

Najít cílovce správnou vlivnou osobnost je klíčové. Do kampaně jsme zapojili Pedra s jeho YouTube kanálem PedrosGame

V první fázi jsme navrhli etiketu. Z celkem tří variant od našeho designéra Martina Ambrože zvítězila v testech růžová “osmibitovka” ve stylu oldschool videoher. Další otázkou bylo, jak zapojit komunitu hráčů a rozšířit povědomí o novém výrobku. Vydali jsme se cestou microsite s anketou, ve které si sami hráči mohli zvolit složení novinky, kterou speciálně pro ně Simply Fresh vyrobí.

Celé hlasování jsme podpořili a zatraktivnili soutěží o herní konzoli PlayStation 4. Vzhledem k cílové skupině jsme oslovili Pedra, jednoho z nejznámějších gamerů české scény, který celou kampaň podpořil v rámci svého herního vlogu na YouTube.

Služby pro klienta

Impact

Zapojilo se přes 14 000 soutěžících a vítězný sendvič byl zařazen do stálého portfolia produktů Simply Fresh

92 % už po týdnu kampaně byl naměřen rekordní 92% nárůst v zapamatování si reklamy
14 000+ lidí se zúčastnilo ankety, kde se rozhodovalo o složení gamerského sendviče

Sendvič se už za týden od ukončení hlasování dostal do obchodů a my jeho prodeje podpořili online remarketingovou kampaní cílenou na odběratele YouTube kanálu Pedra. Sendvič se stal natolik oblíbeným, že ho značka Simply Fresh zařadila do své stálé nabídky, pod názvem sendvič s pastrami.

A obchodní výsledky? Fenomenální! Už po týdnu kampaně si reklamu na sendviče Simply Fresh pamatovalo téměř 25 % cílové skupiny a relativní lift mezi kontrolní a exponovanou skupinou přesáhl 92 %!

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308