Digitální strategie e-shopu
PNEUMATIKY.CZ
Zajistili jsme dvouciferný růst pro největší e-shop s pneumatikami v ČR
meziroční nárůst obratu e-shopu
místo na trhu prodejců pneumatik za 2 roky spolupráce (posun z druhého místa)
Challenge
Vytvořit digitální marketingovou strategii pro posílení značky a zvýšení objemu prodeje
Pneumatiky.cz je jeden z největších českých e-shopů distribuující světové i lokální značky pneumatik jako Continental, Michelin, GoodYear, Pirelli, Nokian i Barum, včetně disků kol a příslušenství. V mediální komunikaci se obchod nejdříve soustředil pouze na výkonnostní marketing a až v roce 2016 požádal Marketup o přípravu své první kampaně na budování značky. Dlouhodobým cílem spolupráce bylo zajistit růst prodeje a zvýšit tržní podíl.
How to
Hlas Jeremyho Clarksona z TopGearu pracuje pro nás
Připravili jsme digitální strategii pro budování značky, vytvořili koncepci kampaně, zajistili produkci animovaného videa a vizuální komunikaci. Ve videu jsme například využili hlas Zbyška Horáka, dabéra ostříleného Jeremyho Clarksona z populárního a tématicky blízkého pořadu TopGear.
Pro mediální komunikaci jsme zvolili různé formáty videokampaní na YouTube včetně Mastheadů, Facebook reklamu a video, brandingy vhodných webů, kampaně ve vyhledávačích a pokročilé remarketingové strategie.
Impact
Povedla se nám kampaň úrovně Best in Class
Zmíněný videospot dle výsledků měření Brand Lift skvěle skóroval u cílové skupiny mužů. Vykázal téměř 5x vyšší nárůst povědomí o značce než je průměr u ostatních YouTube kampaní v ČR. A zařadil se tak do kategorie „Best in Class“.
Výborné výsledky byly zaznamenány také u uživatelů, kteří po 5 sekundách video přeskočili. Díky chytrému střihu a načasování videa pro formát Ad Recall jsme získali budování povědomí o značce u dalších 70 % uživatelů zdarma! S touto kampaní jsme se probojovali do mezinárodního finále soutěže Partner Premier Awards pořádané společností Google a to v kategorii Video Innovation v regionu EMEA v roce 2017.
Díky úspěchu kampaně, který se totiž projevil následným meziročním růstem obratu e-shopu o 33 %, se management rozhodl investovat do budování značky dlouhodobě. Od roku 2016 tak realizujeme pro pneumatiky.cz brandové kampaně pravidelně v jarních a podzimních sezónách. Po dvou letech spolupráce se Pneumatiky.cz posunuly z druhého na 1. místo v internetovém prodeji značkových pneumatik na českém trhu. Pro klienta zajišťujeme také poradenství pro expanzi na další evropské trhy.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky