Uvedení novinky na trh: Storytelling
MÖLLER'S
Jedno z nejúspěšnějších uvedení lékárenského produktu na trh
jednička v kategorii OMEGA 3 šest měsíců po uvedení na trh
milion oslovených spotřebitelů s frekvencí 5+
Challenge
Prosadit na trhu úplně novou značku rybího oleje
Pro pobočku norské společnosti Orkla jsme připravili digitální kampaň pro uvedení nové značky rybího oleje Möller‘s na český a slovenský trh. V Norsku je značka leaderem už 160 let, na našem trhu ale začínali od píky.
Klíčovým úkolem kampaně bylo rozšíření zásahu TV kampaně o digitální kanály a růst povědomí o značce v cílové skupině.
How to
Pro uvedení značky je ideální kreativa využívající storytelling a komplexní digitální kampaň napříč platformami
Mediální strategii kampaně jsme postavili na storytellingu, jehož úkolem bylo seznámit potenciální spotřebitele s produktem, jeho výhodami a identifikovat uživatele s brandem Möller‘s. Současně jsme pracovali s výjimečností značky a zákazníky jsme nakonec dovedli až k nákupu v lékárenských e-shopech Dr.Max, Benu, Lekarna.cz a Pilulka.cz.
V komplexní kampani jsme pracovali s videospoty v délce 30 a 6 sekund, které jsme adaptovali z TV spotu dodaného klientem pro nejlepší výkon na digitálních platformách YouTube, Facebook, Adform atd. Dále jsme využili displej, sociální sítě a reklamu ve vyhledávání.
Impact
Už půl roku po uvedení na trh se olej Möller‘s stal jedním z nejprodávanějších výrobků v kategorii OMEGA 3 v ČR
Kampaň doručila vynikající výsledky nejen v zásahu, ale i v budování povědomí o značce. Námi nasazené měření Brand Lift na YouTube ukázalo 4× efektivnější výsledky naší kampaně než je celosvětový benchmark pro nárůst povědomí o značce (kampaň označena Best in Class).
Lékárenské řetězce tento start značky označily jako jedno z nejúspěšnějších uvedení produktu na trh. V kampaních Möller‘s díky úspěchu pokračujeme v řadě dalších sezón.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky