Májová kampaň s oplatkami Mila
Sedita
Láska je sladká, stejně jako Mila. #rozkvetlamila
zásah kampaně na Instagramu
počet kusů rozdaných mikin
Challenge
Posílit vazbu mezi Milou a láskou
Letošní První máj jsme pomohli značce Mila obohatit něčím jedinečným: rozkvetlými mikinami zavěšenými na stromech. Každá byla vyrobená s láskou a každá je unikátní – jen jedna. Stejně jako Mila. Cílem kampaně bylo posílit mentální vazbu mezi Mila oplatkami a láskou. Zároveň jsme chtěli potěšit sledující na sociálních sítích, kteří jsou dlouhodobými fanoušky této značky. Poskytnout jim neobvyklý zážitek a upozornit na limitovanou edici obalů oplatek.
How to
Rozkvetlé mikiny
Myšlenka za celou kampaní byla velmi jednoduchá – vyrobit unikátní merchandising v designu nově launchovaných obalů Mila oplatek, tedy s logem a drobnými kvítky, a následně ho rozdat na Prvního máje i s oplatkami lidem.
A aby byl merchandising opravdu unikátní, nechali jsme každou z mikin vyrobit v jedinečném provedení, zkrátka přesně v duchu hlavního claimu značky „Mila je jen jedna“. Proto jsme do kampaně zapojili neziskovou organizaci Zašívárna a její „vyšívací babičky“. Ty ozdobily každou mikinu s originálními kvítky, čímž jsme získali 50 jedinečných exemplářů.
Mikiny jsme poté rozdistribuovali pěti influencerkám ve čtyřech městech (Praha, Brno, Ostrava a České Budějovice). Každá influencerka rozvěsila během prvního květnového dne mikiny v parku na rozkvetlý strom a přítomné hostesky rozdávaly kolemjdoucím Mila oplatky.
Influencerky předem informovaly o blížícím se překvapení a následně natočily z celé akce reels video na Instagram. O akci jsme dali vědět také na hlavním profilu mila_sedita, kde jsme v rámci community managementu odpovídali na množství dotazů a proseb o jedinečné mikiny. A protože jsme chtěli informaci dostat mezi co nejvíce lidí, vzniklo z celé akce video, které jsme následně spolu s poděkováním spustili jako reklamu.
Impact
Téměř milionový zásah
Celkem jsme jen s komunikací influencerů zasáhli 945 267 uživatelů Instagramu. Průměrné CPM za komunikaci influencerů bylo 221 Kč, za reklamní kampaň při útratě 60 tisíc Kč činilo 91 Kč.
Během kampaně vzrostl organicky počet sledujících profilu o více než 400 účtů, aniž bychom k tomu jakkoliv vyzývali. V rámci community managementu jsme odpověděli na více než 150 komentářů a zpráv s dotazy ohledně kampaně.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky