Letní soutěž s AXA Partners Česko

AXA

Influencer marketing Sociální sítě Strategie Kreativa a produkce

Soutěž s influencery přilákala na nový instagramový profil AXA Partners Česko přes 4 tisíce sledujících.

Marketup
Marketup
4 200

nových sledujících

12,56 %

engagement rate

Marketup

Challenge

Spouštění nového profilu

Léto a cestování patří jednoznačně k sobě. A cestovní pojištění = AXA. Cílem této kampaně bylo proto připomenout cestovní pojištění AXA Assistance právě v hlavní sezóně a zároveň etablovat nově založený instagramový profil @axa.partners.cesko, kam jsme chtěli přivést relevantní sledující.  

Zaměřili jsme se proto na influencery, se kterými jsme měli pozitivní zkušenost na tomto klientovi už v minulosti, a opět se ukázali jako vynikající volba. Jejich úkolem bylo v neposlední řadě také připomenout unikátní slevové kódy a podpořit prodej pojištění v začátku sezóny.

How to

Kam do zahraničí?

Abychom rozhýbali nově založený instagramový profil @axapartners.cesko a přivedli mu nové sledující, navrhli jsme klientovi formát soutěže ve spolupráci se třemi influencery – konkrétně s @mr.fronek, @adammachyt a @snikolnacestach, kteří všichni vypublikovali příspěvek se soutěžní otázkou: „Kam byste se nejraději podívali do zahraničí a jaká je vaše vysněná cestovní destinace?“. 

Využili jsme také možnosti „přizvat spolupracovníka“, takže se příspěvky influencerů vypublikovali na jejich vlastních profilech i na AXA Partners Česko. Pod každým z příspěvků mohli soutěžící odpovídat a dostat se tak do soutěže o letenky, celoroční cestovní pojištění a voucher na fotoknihu z dovolené.

Výherců bylo celkem deset a podmínkou bylo samozřejmě i sledování profilu @axapartners.cesko. Soutěž jsme odstartovali 7. června, kdy měl profil pouhých 42 sledujících, což se během následujících tří dnů změnilo na více než 4 200! A co je pro nás důležité, velká část nových sledujících na profilu zůstala i po vyhlášení soutěže.

Služby pro klienta

Impact

10krát víc než benchmark

4 200 nových sledujících
12,56 % engagement rate

Celkem jsme komunikací influencerů zasáhli 498 600 uživatelů Instagramu. Celkový engagement rate pro komunikaci influencerů byl 12,56 %, přičemž benchmark pro influencery ve velikosti alespoň 20 000 sledujících je 1,22 %. Průměrné CPM za celou kampaň bylo 231 Kč a průměrná cena za engagement byla 4 Kč.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308