Letní soutěž s AXA Partners Česko
AXA
Soutěž s influencery přilákala na nový instagramový profil AXA Partners Česko přes 4 tisíce sledujících.


nových sledujících
engagement rate

Challenge
Spouštění nového profilu
Léto a cestování patří jednoznačně k sobě. A cestovní pojištění = AXA. Cílem této kampaně bylo proto připomenout cestovní pojištění AXA Assistance právě v hlavní sezóně a zároveň etablovat nově založený instagramový profil @axa.partners.cesko, kam jsme chtěli přivést relevantní sledující.
Zaměřili jsme se proto na influencery, se kterými jsme měli pozitivní zkušenost na tomto klientovi už v minulosti, a opět se ukázali jako vynikající volba. Jejich úkolem bylo v neposlední řadě také připomenout unikátní slevové kódy a podpořit prodej pojištění v začátku sezóny.
How to
Kam do zahraničí?
Abychom rozhýbali nově založený instagramový profil @axapartners.cesko a přivedli mu nové sledující, navrhli jsme klientovi formát soutěže ve spolupráci se třemi influencery – konkrétně s @mr.fronek, @adammachyt a @snikolnacestach, kteří všichni vypublikovali příspěvek se soutěžní otázkou: „Kam byste se nejraději podívali do zahraničí a jaká je vaše vysněná cestovní destinace?“.
Využili jsme také možnosti „přizvat spolupracovníka“, takže se příspěvky influencerů vypublikovali na jejich vlastních profilech i na AXA Partners Česko. Pod každým z příspěvků mohli soutěžící odpovídat a dostat se tak do soutěže o letenky, celoroční cestovní pojištění a voucher na fotoknihu z dovolené.
Výherců bylo celkem deset a podmínkou bylo samozřejmě i sledování profilu @axapartners.cesko. Soutěž jsme odstartovali 7. června, kdy měl profil pouhých 42 sledujících, což se během následujících tří dnů změnilo na více než 4 200! A co je pro nás důležité, velká část nových sledujících na profilu zůstala i po vyhlášení soutěže.
Impact
10krát víc než benchmark
Celkem jsme komunikací influencerů zasáhli 498 600 uživatelů Instagramu. Celkový engagement rate pro komunikaci influencerů byl 12,56 %, přičemž benchmark pro influencery ve velikosti alespoň 20 000 sledujících je 1,22 %. Průměrné CPM za celou kampaň bylo 231 Kč a průměrná cena za engagement byla 4 Kč.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky