Jak zvednout zájem o značku na CZ i SK trhu
LEIFHEIT
Window Cleaner od Leifheit středem pozornosti


stouplo vyhledávání značky Leifheit v Google na Slovensku
třináct milionů zobrazení videa v jarní kampani ČR/SK 2019

Challenge
Budování povědomí o značce Leifheit a produktu Window Cleaner
Německá značka Leifheit svými produkty pokrývá kompletní nabídku domácích potřeb a úklidových pomůcek. Každou 1,5 sekundu se ve světě prodá jeden výrobek značky Leifheit a minimálně jeden produkt této značky má dnes každá z 25 milionů rodin v Německu. Zkrátka – je to obrovské.
Jarní kampaň jsme zaměřili na vysavač na okna – Window Cleaner. Požadavkem klienta bylo zvýšit povědomí o produktu i značce mezi uživateli v cílové skupině 25‑54 let na území ČR a Slovenska.

How to
Spotřebitele jsme oslovili multikanálovou digitální videokampaní. Čím je lepší?
Z mezinárodních výzkumů i našich zkušeností vyplývá, že celková efektivita / ROI kampaně roste s počtem využitých reklamních platforem. Navíc video má výrazně intenzivnější účinek než pouhá displejová reklama. Toho jsme se drželi a oslovili spotřebitele v Čechách videospoty na YouTube, Facebooku, Instagramu i na portálech Seznamu a dále bannerovou kampaní na vybraných webech a placenou inzercí ve vyhledávačích Google a Seznam.
Pro vyšší výkon kampaně jsme adaptovali TV spot „Jak překvapit maminku“ pro účely online platforem. Uživatele, kteří video zhlédli až do konce, jsme oslovili bumper ad a bannery v rámci remarketingu. Dopad reklamy na chování spotřebitelů jsme měřili nástrojem Google BrandLift i jeho novou verzí 2.0.
Impact
Zájem o značku Leifheit stoupl o 1 700 %
Výsledky provětraly všechny marketingové zvyklosti. V jarní kampani 2019 jsme oslovili 1,4 mil. unikátních uživatelů v ČR s frekvencí 5×. Na Slovensku to bylo ještě lepší, tam jsme zasáhli 1 mil. unikátních uživatelů s frekvencí 6×.
V obou zemích si Leifheit najednou všechny “překvapené maminky” opravdu pamatovaly. Naměřili jsme téměř 50% nárůst vybavení si reklamy (Ad Recall, Relative Lift). Na Slovensku dokonce vzrostlo vyhledávání klíčového slova značky Leifheit na Google o 1 700 % oproti průměru z předchozích 12 měsíců.
Po těchto výsledcích s námi Leifheit rozšířil spolupráci o propagaci dalších produktů a společně plánujeme další kampaně v dalších zemích.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky