Influencerská kampaň pro Femfresh
Mark Distri
Ukázali jsme, co to znamená být doopravdy fresh!
organických impresí na TikToku
doba sledování propagovaných influencerských videí na TikToku
Challenge
Hlavně být fresh!
Jak se dostat ke Generaci Z a otevřít tabu téma intimní hygieny? Najít tu správnou komunikaci směrem k dané cílové skupině může být někdy oříškem. Pro klienta bylo klíčové uvést na trh nový produkt Femfresh – gely a deodoranty pro intimní hygienu – a zajistit tak co největší zásah a povědomí o značce právě u uživatelů cílové skupiny Gen Z na sociálních sítích.
Velkou výzvou proto bylo navnímat chování této cílovky a odlišit se komunikací od již silné konkurence na trhu. Proto jsme se rozhodli značku Femfresh v kampani spojit s barvitostí, autenticitou a také s trendy performujícími na sociálních sítích.
How to
Na Gen Z s tabu tématem
Pro uvedení této značky, která cílí především na generaci Z, bylo při navrhování strategie důležité myslet na platformy, kde se tato cílová skupina nachází nejvíce. Výběr influencerů proto hrál velkou roli při dosažení organického zásahu na TikToku, činícího 1 milion.
Skvělým výsledkům pomohlo také kvalitní zadání ohledně vzhledu výstupů influencerů – ty měly edukovat a zároveň pobavit, proto nesměl chybět trendy obsah na správně zvolených platformách.
Veškeré výstupy jsme také mediálně podpořili a zapojili i produktová videa na YouTube. Pro doplnění media mixu vznikl i instagramový účet značky pro český trh, kde jsme měli možnost odvážněji komunikovat téma intimní hygieny – přímočaře a vtipně.
Impact
Nadprůměrný organický dosah
Díky správně zvoleným influencerům a jejich kreativním výstupům na TikToku jsme dosáhli organického dosahu přes 1 milion a téměř 100 tisíc reakcí v rámci engagementu. To nám zajistilo 5,10% engagement rate na výstupech influencerů, engagement reach rate poté 1 180,74 %.
V CPM u influencerů jsme se dostali v průměru na 476 Kč. Výsledky jsme posunuli ještě výš díky sponzoringu – dosah se poté vyšplhal až na téměř 3 miliony, reakcí bylo skoro 115 tisíc, následně engagement rate stoupl na 7,63 % a engagement reach rate na 419 %.
Některé výstupy se použily také na Instagramu, kde jsme zasáhli 150 tisíc uživatelů pomocí formátů Reels a Stories. Mediální kampaň překonala všechny stanovené cíle v rámci zásahu, viditelných zobrazení a zhlédnutí videí, a to o více než 100 %. Videa na TikToku nasbírala přes 4,5 milionu zobrazení, influencerské výstupy měly průměrnou sledovatelnost 8,6 sekund – dvakrát delší než klasická brandová videa.
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky