Influencer marketingová kampaň AXA
AXA
Zvýšili jsme povědomí o AXA cestovním pojištění.
zobrazení
generovaný obrat
Challenge
Parťák pro bezpečné cestování
Dovedete si představit pobyt v zahraničí bez cestovního pojištění? Ani my ne! Stejně jako pojišťovna AXA, která myslí na bezpečí svých klientů po celém světě.
Společně jsme chtěli zvýšit povědomí o pojištění AXA Assistance, stejně jako prodeje pojištění a zároveň posílit pozitivní vnímání značky, která je známá jako bezpečný partner pro cestování. A přesně na tom jsme se rozhodli celou kampaň, která odstartovala v létě 2021, postavit.
Výzvou pro nás bylo, že jsme dosud nepracovali s využitím slevových kódů, kterými jsme tentokrát mohli podpořit prodeje. Na straně klienta zase „challenge“ představoval fakt, že neměl žádné předchozí zkušenosti se spoluprací s influencery. Tyto dvě výzvy se ale nakonec navzájem skvěle doplnily.
How to
Efekt (nejen) na Instagramu
Protože jsme měli k dispozici zmíněné slevové kódy na cestovní pojištění, byli právě influenceři ideálním způsobem k jejich propagaci. Pro start kampaně jsme si jich vybrali pět a s každým z nich jsme domluvili tři výstupy pro letní i zimní část kampaně. Cílem krátkých videí bylo ukázat, jak nepostradatelné je sjednání cestovního pojištění. Nikdy totiž nevíte, jaké „dobrodružství“ vás může v zahraničí potkat.
Každý influencer se tohoto zadání chopil ve svém originálním stylu a výsledkem byla pestrá škála výstupů, které v různých formách upozorňovaly na záludnosti při cestování.
Celkem jsme za necelý rok spolupracovali s 11 influencery – primárně na Instagramu, ale i se dvěma na TikToku a jedním na YouTube. Placenou spolupráci doplnily ve dvou případech také bartery.
Našimi influencery byli @timetofit, @adammachyt, @mr.fronek, @snikolnacestach, @vendula.h, @mia.malis, @molni31, @graciosooo, @dominikportofficial, @zuzka_zuska a @pavelkasak.
Impact
Přes dva miliony zobrazení
Devět měsíců spolupráce a dvě komunikační vlny kampaně nám přinesly dohromady 1,9 milionu zobrazení při průměrném CPM 200 Kč, což je z pohledu benchmarku influencerských kampaní velmi příznivý výsledek. Většina influencerů navíc měla v rámci kampaně nadstandardní engagement rate, tedy nad 5 %.
Více než polovina impresí byla z Instagramu. Zobrazení na TikToku zajistila spolupráce s @snikolnacestach a @mr.fronek, který doručil 750 tisíc views na této síti. Jeho příspěvek navíc (v dobrém) zaujal profil @Marketingový bizár. Správce populární stránky označil jedno z videí za „To nejlepší, co jsem na TikToku zatím viděl.“ Jen tohle sdělení nasbíralo dalších 485 tisíc zobrazení.
Ze slevových kódů se nám pro klienta celkově podařilo generovat obrat více než 500 tisíc Kč, což je v porovnání s počáteční investicí do odměn influencerům skvělá návratnost.
A protože byl klient s výsledky spokojený, v kampani pokračujeme i nadále!
Máte zájem o naše služby?
Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky