Jak oslovit mladé publikum?

SEDITA - HORALKY MINI

Sociální sítě

Úspěšná brandová kampaň Sedita - Horalky Mini na Snapchatu

Marketup
Marketup
+ 1,5 milion

impresí

+ 19 tisíc

kliknutí na reklamu

Marketup

Challenge

Jak efektivně oslovit mladou generaci?

Snapchat v České republice není tak často využíván jako reklamní kanál, přesto oslovuje především mladší generaci, která na této platformě vykazuje vysokou aktivitu.

Díky tomu jsme mohli cíleně oslovit mladé publikum, které bývá těžko dosažitelné prostřednictvím tradičních médií. Jednou z hlavních výhod Snapchatu je jeho schopnost výrazného brandingu – reklamy zde vynikají, a navíc umožňují značkám upravit prvky, jako je CTA tlačítko, v souladu s jejich vizuální identitou. Tato přizpůsobitelnost zvyšuje viditelnost a posiluje celkové vnímání značky.

Marketup

How to

Snapchat

Během září jsme pro našeho klienta Sedita - Horalky realizovali brandovou kampaň zaměřenou na prezentaci Horalek Mini. V rámci komunikace jsme využili také sociální síť Snapchat. Kampaň trvala zhruba měsíc a jejím cílem, jak bylo již zmíněno, budování brandu a co největší zásah. V kampani byl využit banner, který již sám o sobě byl dobře obrandovaný a díky funkcím Snapchatu se podařilo brandové prvky ať CTA tlačítko, nebo například i loga sladit.

Marketup

Služby pro klienta

Impact

Výsledky kampaně

+ 1,5 milion impresí
0,58 € CPM
  • Kliknutí na reklamu vč. odkazu: Více než 19 tis.

  • Zasažená cílová skupina: Téměř polovina z nich byli uživatelé ve věku 13-17 let, také 11 % impresí pocházelo od uživatelů ve věku 18-20 a pak zajímavostí bylo 9% u uživatelů 35+, největší zájem měli o reklamu lidé, kteří mají zájmy v gamingu, fashion & style a nebo také TV fans, primárně se reklama zobrazovala z 61% ženám

Na základě těchto výsledků můžeme konstatovat, že kampaň byla velmi úspěšná. Snapchat byl vhodnou cestou pro oslovení mladší cílové skupiny. Také bychom rádi vyzdvihli nižší CPM, které je nižší než průměrné CPM na jiných sociálních sítích, např. Meta, Pinterest, kde se průměrné CPM pohybuje nad 20 Kč.

Výsledky impresí a kliknutí potvrzují, že Snapchat může být cenným nástrojem pro digitální marketingové strategie, zejména pokud se jedná o vizuálně atraktivní kampaně zaměřené na mladší publikum.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308