Instagram: Originální koncept videa

BILLA

Kreativa a produkce Sociální sítě Linkbuilding

Jídlo s chutí úspěchu aneb nekonečný stůl a neodolatelný Instagram BILLA

Marketup
Marketup
80%

zvýšení asociace obsahu se značkou klienta na Instagramu oproti minulému roku.

58 %

účastníků výzkumu hodnotilo Instagram klienta známkou 1 nebo 2 (jako ve škole)

Marketup

Challenge

Jak vyniknout na Instagramu?

Food bloggerem může být v dnešní době každý a na Instagramu je to znát. Stylových fotek nebo videí jídla tam najdete tolik, že neztratit se mezi nimi chce pořádnou dávku kreativity a dobrých nápadů. Obojího máme naštěstí v Marketup více než dost.

S naším klientem BILLA jsme se zamýšleli nad tím, jak komunikaci na sociálních sítích postavit co nejefektivněji. Aby byla výrazná a zároveň přinášela výsledky. Z toho jsme si vytyčili několik cílů jeho brandové komunikace na Instagramu:

  • Odlišit se od konkurence a zaujmout na první pohled

  • Složit různorodou směsici fotek influencerů a příležitostně i od zahraniční agentury v jeden kompaktní celek

  • Zákazník si musí komunikaci okamžitě spojit se značkou

Na toto zadání jsme přišli s konceptem jménem Nekonečný stůl. 

--> Marketup

How to

Videorecepty a jídlo, na které má každý chuť

Náš koncept funguje jako nikdy nekončící plátno, které můžeme používat k prezentaci receptů, výrobků i značky samotné. Na stole tak kromě hotových jídel najdete i obrandované produkty z regálů nebo čerstvé suroviny. Jde svým způsobem o velmi nenásilný product placement.

Komu se začnou při pohledu na jídlo sbíhat sliny, najde recepty přímo v příspěvku nebo v biu profilu. Tam totiž čekají linky na speciální videorecepty z naší produkce ze stránek BILLA Gusto Academy.

Tím propojujeme Instagram a blog do jednoho smysluplného celku včetně tištěného magazínu BILLA Gusto, kde jsou určité recepty také k nalezení a čtenář se na ně v online podobě dostane pomocí QR kódu.

A protože víme, že každému chutná něco jiného, najdou uživatelé na našem nekonečném stole pečení, vaření s masem, sladká jídla, menu pro vegany i vegetariány, recepty pro rodiče, nápady na brunch, inspiraci ze světové kuchyně a mnoho dalšího.

Když je to možné, tak recepty a suroviny co možná nejvíc vážeme na aktuální akční leták nebo jiné právě probíhající slevové akce. Aby takový koncept dlouhodobě fungoval, je třeba mít skvěle sehraný tým, kde každý přesně ví, co dělá a co potřebuje od ostatních.

Služby pro klienta

Impact

Co naše práce přinesla?

80% zvýšení asociace obsahu se značkou klienta na Instagramu oproti minulému roku.
58 % účastníků výzkumu hodnotilo Instagram klienta známkou 1 nebo 2 (jako ve škole)

Čísla jsme si ověřili ve vlastním výzkumu na panelu IPSOS dle standardů ČSÚ. Porovnávali jsme Instagram feed před rokem 2019 a současný feed účtu BILLA ve srovnání s profily dalších retailových řetězců. Konkrétně nás zajímala líbivost obsahu a správná asociace se značkou BILLA.

Ze sedmi porovnávaných účtů dopadla BILLA nejlépe. Pro představu uvádíme pár konkrétních čísel:

  • Ve srovnání s průměrem konkurence dostal známku 1 nebo 2 o 27,6 % častěji.

  • 58 % respondentů ho hodnotilo známkou 1 nebo 2, z toho nejlépe věková skupina 36–44 let.

  • Naší prací jsme dosáhli o 80 % lepší asociace účastníků průzkumu se značkou BILLA než v minulém roce.

Nakonec jsme spokojení my i klient. A to je ten nejlepší možný výsledek.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308