B2B lead generation

JABLOTRON

Linkbuilding Performance

Akcelerujeme nárůst nových montážních partnerů Jablotronu ve Francii, Nizozemí a Polsku

Marketup
Marketup
60 %

o tolik jsme přeplnili plán v počtu registrací

812

nových zájemců o on-line školení

Marketup

Challenge

Skokem z offline do online

Jablotron je ryze česká technologická firma s vlastním vývojem a výrobou moderních řešení pro ochranu majetku, zdraví a bezpečí. Své produkty a služby nenabízí pouze v České republice, ale i po celé Evropě. V loňském roce, stejně jako všechny ostatní společnosti, bylo vedení Jablotronu nuceno reagovat na covid pandemii. Spolu s námi hledali řešení, jak zajistit školení servisních partnerů, která za běžné situace probíhala offline. 

Kde a jak oslovit montážní firmy a techniky, kteří byli dosud zvyklí na offline podobu školení? Výzvou pro nás v tomto případě nebylo pouze navrhnutí správné strategie performance kampaní. Museli jsme i porozumět specifikům francouzského, nizozemského a polského trhu, abychom dokázali vygenerovat co nejvyšší počet registrací na on-line certifikační školení.

--> Marketup

How to

Optimalizací k úspěchu

Cíl byl definován. Cílová skupina také. Na řadě bylo stanovení strategie a příprava rozsáhlého mediaplánu. Ovšem bez důsledné analýzy, testování a nastavení správných metrik pro měření úspěšnosti kampaně by to nešlo. V rámci mediaplánu jsme si určili poměr investic dle jednotlivých kanálů. Zároveň jsme si museli odpovědět na otázku, kam povedeme prokliky z bannerů. Bylo potřeba vytvořit prostor, kde by zájemci o školení našli relevantní informace. Navrhli jsme proto landing page pro jednotlivé země.

V první fázi jsme největší část rozpočtu směřovali do displejové reklamy, reklamy ve vyhledávačích a na YouTube. To se zdálo jako správná cesta vzhledem k našim zkušenostem z podobných kampaní zaměřených na segment B2B. Proto jsme byli lehce zaskočeni z výsledků pravidelného monitoringu. Nejlepší výkon překvapivě doručovaly kampaně na Facebooku. Proto jsme utlumili investice do kampaně ve vyhledávačích či displejové části, a naopak více než zdvojnásobili rozpočet na kampaně v rámci Facebooku.

V rámci optimalizace kampaní jsme sledovali i mikrokonverze (tzv. pomocné konverze), což v tomto případě bylo například kliknutí na přehrání videa, proklik na “otázky a odpovědi” a další. Získali jsme tak mnohem lepší vstupní data pro nastavení remarketingové části komunikace.  A minimalizovali tak riziko okamžitého opuštění stránky. 

Služby pro klienta

Impact

Jiný kraj, jiný mrav

60 % o tolik jsme přeplnili plán v počtu registrací
812 nových zájemců o on-line školení

Do výsledků jednotlivých zemí se lehce promítly odlišnosti publik. Co však platilo pro všechny země stejně, byla silná odezva na Facebooku. Zatímco v Nizozemí přišlo 64 % registrací z Facebooku, ve Francii to bylo ještě o něco málo více 66 %, a v Polsku to bylo dokonce 70 % z celkového počtu. Navýšení rozpočtu pro facebookové kampaně byla tedy správná volba.

Ovšem v případě kampaní ve vyhledávačích už taková shoda nepanovala. Ve Francii i Polsku běžely úspěšně. V Nizozemí se je však vůbec nepodařilo rozjet. Rozhodli jsme se proto využít dynamické reklamy pro vyhledávače, které se rozběhly bez problémů. Nejprve doručovaly mikrokonverze, později se přidaly i první registrace.

Neustálá optimalizace kampaní je alfa a omega úspěchu. A to se potvrdilo i v tomto případě. Změny, které jsme provedli oproti mediaplánu, vynesly přeplnění nastavených cílů registrací o 60%. Za dobu čtyř měsíců se přihlásilo 812 zájemců o školení servisních partnerů.

Máte zájem o naše služby?

Ozveme se Vám, jakmile to bude možné. Můžete nás také kontaktovat telefonicky

+420 800 308 308